[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:46

*\o/* DE PADEN OP, DE LANEN IN... deel 8 *\o/*

1 mei 2008 werd de eerste versie van het Rijtuigje in het leven geroepen door LadyMadonna,
na een slome start werd het al snel een stuk gezelliger en steeds meer leden sloten zich aan.
2 jaar later op 19 mei 2010 was het Tallechie die de eer kreeg om het tweede deel aan te kondigen.
En wat werd het gezellig, zo gezellig zelfs dat na het na 8 maanden al weer tijd was voor Deel 3!
Bokker Poeltje heeft een waar kunstwerk gemaakt van de opening en was een echte trendsetter,
want daarna volgenden er meer prachtige topics! Zoals Deel 4 gemaakt door Lanouska, welke
al 6 maanden na Deel 3 aangemaakt moest worden. Lanouska had de smaak te pakken en mocht
7 maanden later ook Deel 5 openen met leuke verhaaltjes en prachtige foto's!
:)ddd De paden op, de lanen in vooruit met flinken pas :)ddd
zo klont het openings lied van Deel 6, welke na 8 maanden feestelijk geopend werd door Smickey2011.
Na precies 1 jaar maakte de koninging ter topicstarters Lanoeska nogmaals een gezellig openingspost,
ja ja 5,5 jaar na Deel 1 was ook Deel 7 geboren!

Inmiddels zijn we 7,5 jaar verder en zijn ook de 500 pagina's van Deel 7 na 2 jaar eindelijk vol gekletst!
Helaas ligt het tempo niet meer zo snel als de afgelopen delen. Soms is dit wel lekker, volgt een stuk
makkelijker voor de niet zo vaak lezende/postende leden, maar wat meer gezelligheid is altijd fijn.

Daarom wil ik het openingstopic om even goed duidelijk te maken, vooral voor alle nieuwe leden:
Iedereen is welkom om mee te kletsen in het rijtuigen topic: jong en oud, wedstrijdmenner en
recreatiemenner, wel menner of misschien helemaal geen menner! Heb je een vraag?
Stel deze gerust, maar we vinden het natuurlijk nog leuker als je gewoon even mee komt kletsen :D


En zoals Happytime zo mooi zegt:
happytime schreef:
en ja....iedereen is toch welkom hier,dat maakt het zo gezellig,of je nou paarden,ponys ,honden, ezels voor de wagen zet of helemaal niets meer :9k


En nog een mooie van Lanoeska:
Citaat:
In ons topic heerst de ‘mennersmentaliteit’. Wat dat is :? ? Nou, heerlijk gemoedelijk, geen landje-pik gedoe, gewoon ontspannen en iedereen helpt elkaar. Adviezen zijn goed bedoeld en eventuele kritiekpuntjes altijd opbouwend bedoeld.



Hieronder vind je een aantal van onze leden, maar dit zijn ze lang niet allemaal :D

Happytime
Monique leest al mee vanaf topic nummer 1 heeft sinds deel 7 naast prachtige Sunrise nog 2 leuke pony's gekocht :D Jane & Julia! Sunrise doet al haar beste beentje voor in de M dressuur en de 2 J's worden nog lekker rustig beleerd.
Afbeelding

VanHuisUit
VHU is van alle markten thuis: freestyle t/m cros, van endurance t/m mennen. Op verschillende niveaus met allerlei paarden en pony's. VHU haar kudde bestaat momenteel uit 3 pony's! Met Ollie rijd ze geweldige endurance wedstrijden, Ber is van gezelschapspaard naar grondwerk paardje gegaan en kleine Piet is erbij gekomen om Ber wat gezelschap te bieden als ze lekker met Ollie op pad is. Momenteel heeft VHU het erg druk, want ze is (heel stoer!) samen met haar man hun eigen Bed & Breakfast begonnen in Rotterdam. (Hoe leuk!)
Afbeelding

Janouk
Her Royal Badness, wie kent haar niet? Haflinger Janouk van Bokker Janouk heeft zelfs een eigen boek! Nadat Corinne en haar man met Janouk alle doelen in de mensport hadden bereikt die zij voor ogen hadden, was Corrine heel blij, want nu kan ze beginnen met de OHZ carrière van Janouk! Maar ze heeft nog genoeg om over mee te kletsen, want Meneer Anton is de opvolger van Janouk :D
Afbeelding

Tine10
Martine heeft 3 super leuke paarden/pony's! Rembrand (17 jr KWPN) is met wedstrijdpension en is ZZ dressuur, Z vaardigheid en klasse 3 SGMW geweest, ze maken nog regelmatig ohz buitenritten. Verder staat ook Amerigo (21, Welsh) voor de wagen en rijden zij in Z dressuur en ZZ vaardigheid. De laatste aanschaf is “puppy” Samoerai (9, NRPS), L dressuur en M vaardigheid. Samoerai is nog maar kort beleerd en is nog conditie aan het opbouwen. Tine haar doelen voor dit topic: vooral heel veel genieten van hun paarden/ponys, samen met man en zoonlief. Ze zou het leuk vinden om met Amerigo vaardigheidskampioen te worden en hoopt dat ze met Samoerai ver kunnen komen in de dressuur.
Hier een foto van Tine haar zoontje met Samoerai en een zelfgemaakt wedstrijdjasje, knap hoor!
Afbeelding

Maisie
Maaike woont in het mooie Zeeuwse land en is actief in het SGMW, dressuur, vaardigheid en de nodige marathons. (echt een sporttoppertje die maaike! )Dit doe zij samen met haar man en 3 beeldschone pony's:
Ferro: Welsh a van 12 jaar mijn marathontopper!
Robin:6 jarige Welsh C. Is in 2015 gestart met sgmw. Moet nog veel leren maar ze gaan de goede kant op!
En dan haar nieuwe aanwinst: Cardi ook een Welsh C van 4 jaar. Hij is in opleiding.
Ze hoopt dat het weer wat drukker word in het topic en dat we met z'n alle lekker kunnen kletsen over paarden en alles daar omheen. Fototje met Ferro:
Afbeelding

Claud01
Claudia is 32 jaartjes jong, mama van een zoontje en heeft een mini apaloosa als verzorgpony, genaamd Bubbles. Met de super schattige spikkel pony gaat ze 1x per week naar menles en cross ze 1x per week lekker door het bos cross op de sulky. Hier een leuk filmpje van hun marathonwedstrijd:


Baudyh
Baudy, geboren en getogen in de randstad, is 42 lentes jong en woont sinds 2007 in het mooie Drenthe.
Baudy woont samen met mijn vriend en hebben allebei de paardenhobby. Hoe prachtig is dat! Hier een leuk stukje die ze heeft geschreven: We fokken met tuigpaarden. Hebben 4 fokmerries waar ik in 2016 weer 4 gezonden veulens bij hoop te krijgen. 2 tweejarige tuigpaarden. Een veulen van dit jaar aangehouden. Emi ( mijn hopelijk toekomstige menpaard). Mijn oude pony ted loopt er ook nog. 22 jaar jong waarvan al 18 jaar bij mij.
En mijn huidige menpaard Dalerboy. Dalerboy noem ik meestal db in dit topic. Is een ruin. Bij ons geboren op 8 Maart 2008. Db is een gemixte KWPN-er. Vader dressuur en Moeder tuigpaard. Uphill x graaf wouter.
We zijn op dit moment L dressuur + 11 en L vaardigheid + 4 en smw klasse 1+2. Hoogte punt was op 22 Maart 2015 toen werden we indoor kampioen L vaardigheid van mendistrict Noord.
Ons Doel voor de komende 500 pagina's van dit topic: Is om hem weer lekker aan het lopen te krijgen en eindelijk M dressuur te gaan starten.
Afbeelding

Jenkins
Samen met mijn welshxshet kruising Silvester van 1.20 beleef ik de meest geweldige avonturen :D sinds eind 2015 staan we op een menstal, naast het Geestmerambacht. Dus nog meer Menplezier! Ooit hoop ik nog een actieve wedstrijdcarriere te starten. Ondertussen blijven we flink doortrainen! Ook heb ik sinds eind 2015 eindelijk een nieuwe menage kunnen kopen, helemaal zoals ik hem graag wou en hij rijd erg fijn :)
Afbeelding

Biancacoo
Ondanks dat Bianca al een tijdje geen paarden meer heeft, is ze zo vergroeid met het topic dat ze gelukkig gezellig mee blijft kletsen! Dat vinden wij erg leuk, want we luisteren heel graag naar verhalen over haar 5-span Siberische husky's. Ook is ze erg creatief en maakt mooie airbrush kunstwerken :)
Afbeelding

Veel plezier allemaal!

★ Silvester ★ Hij is mijn wereld The beat in my heart
JenkinsStyle Photography & Design


Dennis

Berichten: 31447
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:26

Ook al ben ik niet heel fanatiek ga ik wel weer lekker mee lezen. Mooie openings post!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:29

*\o/* :)F *\%/* :#

Mooie opening Jenkins !! Wat een leuke foto's en verhaaltjes !! Jenkins _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En..idd iedereen welkom hier...nu lekker allemaal weer meekletsen, we hoeven niet bang te zijn om het nu te snel vol te kletsen..op naar de 500ste pagina van nummer 8 !!! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+
Dennis ook lekker meelezen en houd je ons op de hoogte van je leuke vorderingen met je toppers !! :j

Fijne avond allemaaaaal

Forever in our hart, you will be missed .......

NdV74
Berichten: 3465
Geregistreerd: 28-10-04
Woonplaats: West-Brabant

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:48

Deel 8 alweer!
In het begin van deel 7 was ik er ook bij (Misterylady). Nu alleen nog meelezer. Volg nog steeds met veel plezier.

janouk
Blogger

Berichten: 17810
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:49

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Mooie Openingspost, Jenkins. Bedankt!!!
Op naar de volgende 500 pagina's.

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:12

Wat een fijne openingspost. Ik voel me spontaan aangesproken om ook eens te reageren :D
Ik ga een poging doen gezellig mee te kletsen.

Zal ik me heel braaf ook maar voorstellen? Ik ben Astrid. In september 2014 had ik mijn eerste menles met mijn toen net-beleerde schimmeltje, Tentsi. In februari 2015 reden we onze eerste dressuur/vaardigheidwedstrijd en dat beviel wel :D Op de Hippiade werden we per ongeluk kampioen in de L vaardigheid, toch wel ons hoogtepunt.
Deze winter wil ik me focussen op de Noordercup. We gaan lekker 4 indoormarathons rijden en dan zien we volgend jaar weer verder.

En hier in het topic lijkt et me gezellig om mee te kletsen :)

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:57

Ik lees al vanaf deel 1 mee, heb ook lang actief gereageerd. Maar momenteel niets te mennen met nog maar 1 pony incl trauma. Met jong kindje ook erg weinig tijd.
Andere pony is een carrière als therapiepony begonnen en was zaterdag te bewonderen in Eenvandaag in het Horseboy item :)

Maar geniet van jullie verhalen en foto's.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

kwita

Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:07

Ik wist niet dat het bestond.... Mogen we hier onszelf ook aanmelden?
Vroeger heb ik gemend met mijn hafje en dat bleef trekken.toen gingen we mennen met mijn man zijn paard maar helaas die is ingeslapen omdat ze kanker had aan haar been. Dus zijn we nu onze pony aan het beleren,morgen gaan we haar sulky ophalen.
we hebben al gesleept veel kilometers in het verkeer gewandeld en ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen tot nu toe vindt ze het erg leuk :D
Afbeelding

hier had ze voor de eerste 5 min haar tuig aan, het is inmiddels al beter afgesteld

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

VanHuisUit

Berichten: 6663
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:42

*\o/* er is weer een topic *\o/* super bedankt Jenkins voor de geweldige openingspost *\o/*

Leuk misschien twee actieve nieuwelingen en onze trouwe meelezers (en soms posters :)) ) melden zich ook weer :)F

Zoals gezegd hier gewoon erg druk momenteel. Een 'proef-slaap-actie' met ons B&B to be leverde 6 overnachtingen in drie weekenden op dus super blij mee :D we hopen dat we het dan een beetje snappen zodat we onze eerste 'echte' gast goed kunnen bedienen :Y) :z

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:52

Wij komen graag proefslapen :) hebben er zin in :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Christina
Berichten: 260
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:11

Ik wil me dan toch ook maar eens even melden want ik lees ondertussen al een jaar of drie mee en geniet altijd van jullie verhalen. Het komt er meestal niet van om actief mee te doen maar dan weten jullie tenminste wie er meeleest . Ik ben drie jaar geleden begonnen met mennen toen ik een Welsh A pony kocht als gezelschap voor mijn Quarter Horse. Zijn naam is Meledelle's Bardolino, door mij omgedoopt in Brin. Ik wilde Brin niet alleen laten staan als grasmaaier, dus ben ik eerst begonnen met menlessen en heb Brin toen laten beleren. Het heeft wel tijd gekost eer ik me een beetje relaxt voelde met mennen. Voor mijn gevoel heb je toch minder controle dan onder het zadel en ik heb niemand die met me meegaat. Ondertussen vind ik het heerlijk al men ik meestal in het bos en ga ik alleen over de weg wanneer er iemand met me meegaat wat zelden is. Ik probeer af en toe les te nemen maar dat lukt veel te weinig.



Afbeelding

claud01

Berichten: 536
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:16

Wat heb je er een superleuke openingspost van gemaakt Jenkins!

Ook leuk dat de vaste meelezers ook mee verhuisd zijn en weer nieuwe mensen erbij. Erg gezellig :D

Come with me and seize the night

baudyh

Berichten: 4247
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:20

Leuk een heleboel nieuwe er tussen. Welkom.
Super gedaan de openingspost. Kunnen er weer tegen aan.

Op naar nieuwe veulens in 2024!

VanHuisUit

Berichten: 6663
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:26

Echt super leuk dat jullie komen proefslapen Keet :j

He dat is Brin, de dappere Welsh! Heb jullie gezien bij stal Petrideko. Geweldige pony heb je!

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Maisie

Berichten: 2936
Geregistreerd: 27-09-05
Woonplaats: zeeland

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:30

leuk nieuw topic!! En idd een aantal oude en nieuwe meelezers! Word het miss weer wat drukker.

Ik heb ruzie met windows 10 en mijn fototoestel. Krijg de foto's er niet af. Help!!

't zeeuws sloezichts Ferro 17 jaar Dressuur B+5-L+6 Vaardigheid L+10-M+11-Z+13-ZZ+19
Zonneweide Robin 12 jaar Dressuur B+5-L+11-M+2 Vaardigheid L+18-M+17-Z+15-ZZ+8 SGMW klasse M+22
Ruska Cardi Bach 10 jaar Dressuur B+12 L+3 Vaardigheid M+11 Z+5
2 span Cardi en Robin Dressuur B+1 Vaardigheid L+1 SGMW klasse L+1

EmptyWords

Berichten: 10483
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:31

wat een leuke openingspost!

ik heb oooooit in een grijs ver verleden meegekletst, maar kon het niet bijhouden.
zou me graag weer bijvoegen :)

ik men eigenlijk niet zo vaak, een keer of 4 per jaar. Puur omdat ik altijd met mijn moeder men, we mooi (enWARM) weer menners zijn en we allebei druk zijn en niet vaak tegelijk kunnen.

ik heb een 17 jarige ruin, vandaag toevallig weer eens ingespannen
Afbeelding

en mijn herder mag mij nog weleens voorttrekken
Afbeelding

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Ipsilonka

Berichten: 5852
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:43

Mooie post Jenkins!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Christina
Berichten: 260
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:51

VanHuisUit schreef:
He dat is Brin, de dappere Welsh! Heb jullie gezien bij stal Petrideko. Geweldige pony heb je!


Haha, Brin was inderdaad veel dapperder dan ik was. Gelukkig heb ik ondertussen een beetje bijgeleerd. Ik ben nog steeds blij dat ik bij Peter uit ben gekomen toen ik iemand zocht om les bij te nemen.

Seven

Berichten: 21125
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:59

Wat een leuk topic, nr 8 al en was hem nog nooit tegen gekomen :oo

Ik las in de openingspost dat iedereen zich mag melden dus dat ga ik hierbij doen.
Al jaren ga ik mee met familie naar menwedstrijden en het is steeds meer gaan kriebelen.
Tijd geleden een welshsje gekocht met het doel die voor de kar te zetten dat ging niet zoals gepland want pony werd verkocht en dus ook de kar etc gingen weg.
Het mennen stond weer in de ijskast, tot dit jaar. Ik kreeg de kans een menwagen over te nemen en kreeg ook nog eens een mentuig op m'n verjaardag. Nu gaat m'n dressuur paard er aan geloven we gaan hem voor de kar beleren, daarnaast heb ik een Gelderse jaarling hengst die als hij de leeftijd heeft ook dolgraag voor de kar wil zetten.

Al met al genoeg te leren en te lezen hier

Nog een fotootje van m'n knapperds

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:28

ik wou me ook aanmelden VHU, maar had geen idee wat ik dan in Rotterdam moest doen :o en toen las ik dat er al een hoop aanmeldingen waren.

Fijn dat jullie de openingspost leuk vinden, ik ben helemaal gesloopt van het maken haha.

★ Silvester ★ Hij is mijn wereld The beat in my heart
JenkinsStyle Photography & Design

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:44

Jenkins, super leuk gedaan *\o/* *\o/*

Wat grappig dat er ineens allerlei nieuwe mensen zich melden en ook stille meelezers :j
Welkom nieuwelingen/stillemeelezers.

VHU, echt een geweldige actie van je. Mooi dat het zo aanslaat. Een goed begin is het halve werk :D

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Seven

Berichten: 21125
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:51

Blijkbaar word er nu meer gelezen en gereageerd want hij stond hier ineens boven aan bij de nieuwe berichten :j

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

Ollie1

Berichten: 1727
Geregistreerd: 28-10-05
Woonplaats: ergens op VP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 23:28

Mooie openingspost Jenkins _/-\o_ +:)+

Those we love don't go away. They walk beside us every day. Unseen, unheard but always there. Still loved, still missed, but very dear...

VanHuisUit

Berichten: 6663
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:06

En een goedemorgen :D
Citaat:
maar had geen idee wat ik dan in Rotterdam moest doen :o
_O- geweldig Jenkins. Er is hier zoveel te doen hahaha. Voor iedereen en (vrijwel ;) ) elke wens kan ik wel een lijstje maken met things to do & things to see :-) zo komt er bijv een gast die enorm houdt van de Oosterse keuken, maak ik een toko-tour voor :Y) op gebied van nieuwe media en fotografie (daar hou jij toch van?) is er heel veel te doen en te zien, denk bijv alleen al aan http://webshop.nederlandsfotomuseum.nl/
Plan je gewoon een lekker weekendje na de actie of dagje bijv in de Kerstvakantie :)*

Sorry ben net een wandelende VVV :))

Zo even paardknuffelen en dan naar IKEA, daarna een tafeltje ophalen ergens 3-hoog-6-achter (maar leek leuk tafeltje :+ ) en een kapstok.
Oftewel we zijn wel weer ff bezig :7

Gaaf paard heb je Seven, die laatste foto wat een lief hoofd.

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Seven

Berichten: 21125
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:37

Dank je vanhuisuit, hij is ook echt zoals zijn oog uitstraalt vriendelijk trouw en zeer werkwillig echt m'n maatje

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker