Menners in Limburg gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:25

Hallo allemaal!

Zoals in de titel al vermeld staat, zijn we op zoek naar menners in Limburg. We zijn zelfs op zoek naar alle menners van Limburg.

Voor onze stage-opdracht gaan wij een onderzoek doen naar de mensport in Limburg, dit in samenwerking met de KNHS en het Huis voor de Sport. We willen precies in kaart kunnen brengen hoeveel mensen er nu eigenlijk met deze tak van de sport bezig zijn, dus niet alleen de KNHS of clubleden, maar ook de recreatie-menners.

Op deze manier willen we ook achterhalen waar behoefte aan is, wellicht de jeugd een kans geven om op een leuke manier kennis te maken met de mensport, of zijn er juist niet genoeg locaties om de mensport te beoefenen?

Er zal binnenkort een enquête komen voor zowel de verenigingen als de menners zelf, we zijn op zoek naar mensen die hier eventueel deel aan willen nemen.

Dus menners van Limburg, laat je horen!! *\o/*


Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:42


:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:50

Onze paardensportvereniging heeft een men afdeling met enkele leden. Ons Genot Leunen Heide Veulen. Kan op de vereniging wel vragen of ze een mailtje namens jullie willen rondsturen. Wil mijn pony ook inspannen als ik de wagen van de eigenaar mag gebruiken :)) .

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:10

Ik ben ook een menner :D geen menclublid, maar gewoon een op mezelf staande menner :)

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 17:11

Gem schreef:
Hier een import - Limbo :) .

Tip: Onderzoek welke menverenigingen of paardensportverenigingen met men-afdeling zijn in Limburg.

Ik kan je er alvast enkele geven:

- http://menvereniging-roodebeek.nl/ *\o/*
- http://www.menvrienden.nl/
- http://menclubhetspan.vpweb.nl/
- http://www.menvereniging-mergelland.nl/
- http://www.menverenigingzuidlimburg.nl/
- http://www.recreatiemennersysselsteyn.nl/
- http://www.nla-mensport.nl/

Je kunt ze aanschrijven hoeveel leden ze hebben :) .
Of via District Zuid


Bedankt voor deze informatie & linkjes! We gaan inderdaad met alle verenigingen contact opnemen. :)

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 17:13

Moonlight17 schreef:
Onze paardensportvereniging heeft een men afdeling met enkele leden. Ons Genot Leunen Heide Veulen. Kan op de vereniging wel vragen of ze een mailtje namens jullie willen rondsturen. Wil mijn pony ook inspannen als ik de wagen van de eigenaar mag gebruiken :)) .


Dat zou super zijn! Ik stuur je even een privéberichtje, wellicht kan je mij even een cc'tje doen als je een mailtje rondstuurt.

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 17:14

Pluttersput schreef:
Ik ben ook een menner :D geen menclublid, maar gewoon een op mezelf staande menner :)


Bedankt voor je reactie! Ook naar jou zijn we dus juist op zoek, de recreatie menners zijn als moeilijkste in kaart te brengen. Heb je eventueel interesse om deel te nemen aan de enquête?

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:16

Ik men ook, puur recreatief, lol met je knol lekker het bos in :D En ik woon deeltijd in limburg, maar dat is ook waar m'n paarden staan.

Overigens TS, je kunt meerdere quotes in 1 bericht plaatsen zo wordt 't topic ook niet overspoeld door losse berichten ;)

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 17:17

Absoluut, laat maar wat horen als het zo ver is ;)

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 17:23

Maartje1990 schreef:
Ik men ook, puur recreatief, lol met je knol lekker het bos in :D En ik woon deeltijd in limburg, maar dat is ook waar m'n paarden staan.

Overigens TS, je kunt meerdere quotes in 1 bericht plaatsen zo wordt 't topic ook niet overspoeld door losse berichten ;)



Bedankt voor de tip, volgensmij heb ik het knopje hiervoor nu gevonden! Mogen we jou ook benaderen als de enquête klaar is?

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:21

Natuurlijk. :)

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:52

Ik men.... Ben lid vd Roode Beek.
En ben/was ook lid vd menvrienden ( t/m 31-12-13)

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Erica_Risje

Berichten: 127
Geregistreerd: 26-09-12
Woonplaats: Wijnandsrade

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:13

Hier ook een recreatie menner in het zuiden van Limburg! *\o/* niet bij een vereniging of club...

Katie & Cherissa

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 11:50

Anke schreef:
Ik men.... Ben lid vd Roode Beek.
En ben/was ook lid vd menvrienden ( t/m 31-12-13)


Erica_Risje schreef:
Hier ook een recreatie menner in het zuiden van Limburg! *\o/* niet bij een vereniging of club...


Bedankt voor jullie reacties! Mogen we jullie beide benaderen als de enquête klaar is?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:15

Ja hoor, dat is prima.

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Diana29
Berichten: 177
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:10

Ik ben ook recreatie menner in zuid limburg :D

Erica_Risje

Berichten: 127
Geregistreerd: 26-09-12
Woonplaats: Wijnandsrade

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 15:27

Zeker!

Katie & Cherissa

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 15:28

Ken twee menners (eigenaar van mijn vorige verzorgpaarden, nog contact mee), kom maar op met de enquête als die klaar is.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

zipfu
Berichten: 118
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:42

Ik ben ook een fanatieke recreatie menner!!! In het noorden van Limburg.

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Menners in Limburg gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 18:31


Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:17

Ik heb vanavond vergadering van de menvereniging, zal de link naar de enquete op de website van onze club zetten en de aanwezigen vragen hem in te vullen.

edit: ingevuld, maar ik mis wel wat "open antwoord" - vakjes waarin je je keuze van uitleg kunt voorzien.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

avaluna

Berichten: 4429
Geregistreerd: 02-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:29

Ik ben wel benieuwd wat het doel is en wat en naar wie de gegevens gaan.... veel verenigingen in het zuiden en wellicht ook daarbuiten melden niet al hun leden aan bij de knhs, wilde wedstrijden mogen ook al niet meer, dus ben wel benieuwd wat er met welke gegevens gedaan gaat worden...

I don't need it to be easy, I just want it to be worth it.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:34

:D heb ik net ook per pb gevraagd.
Iets met twee zielen, één gedachte :')

edit 2: eens met Avaluna..... ik wacht dus nog even op antwoorden voor ik dit op de website plak.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Carlivb
Berichten: 80
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 20:17

Gem schreef:
:D heb ik net ook per pb gevraagd.
Iets met twee zielen, één gedachte :')

edit 2: eens met Avaluna..... ik wacht dus nog even op antwoorden voor ik dit op de website plak.
avaluna schreef:
Ik ben wel benieuwd wat het doel is en wat en naar wie de gegevens gaan.... veel verenigingen in het zuiden en wellicht ook daarbuiten melden niet al hun leden aan bij de knhs, wilde wedstrijden mogen ook al niet meer, dus ben wel benieuwd wat er met welke gegevens gedaan gaat worden...


Ik ga proberen jullie zo duidelijk mogelijk antwoord te geven, hopelijk beantwoord dit jullie vragen. Zo niet, beantwoord ik verdere vragen graag.

Het onderzoek word uitgevoerd door twee studenten, we zijn beide laatste jaars studenten, niveau 4, van het Citaverde College Roermond. We volgen hier de opleiding paardenhouderij.

De resultaten komen bij ons binnen, niet bij de KNHS. Het is juist de bedoeling dat we ook de niet-leden van de KNHS bereiken. Het onderzoek is inderdaad in opdracht van de KNHS, mijn contactpersoon hier is Dhr. Van Roovert, maar zij hebben geen inzage in onze verzamelde informatie. Halverwege januari zal dit onderzoek aan hen gepresenteerd worden. Zij zien dus enkel de cijfers.

Uit de resultaten van de enquête willen we achterhalen hoeveel mensen er nu eigenlijk echt met de mensport bezig zijn én net zo belangrijk, wat mensen vinden van de organisatie van de mensport op dit moment. Ook willen we graag weten hoe het zit met de jeugd, of er misschien meer behoefte is aan leuke activiteiten om kennis te maken met de mensport.

Er worden geen namen enz. door gegeven aan de KNHS, we gaan zorgvuldig om met dit project. Ik beantwoord jullie vragen graag en ik wil nogmaals benadrukken dat er dus geen gegevens doorgespeeld worden naar de KNHS, behalve de uiteindelijke cijfers.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:26

Ik heb de enquête ingevuld.

Wat ik vooral mis, dat de menvereniging een goed men- en oefenterrein heeft dat ze beschikbaar kunnen stellen aan hun leden.
Hierin zou de gemeente / KNHS / subsidie etc een belangrijke rol kunnen spelen.
Zodat de mensport in Limburg meer kansen en mogelijkheden krijgt. :j

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers