[VD] VD met een oude shet, kan dat nog??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

[VD] VD met een oude shet, kan dat nog??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 11:43

ik deed weleens wat aan vrijheidsdressuur met Meike, buigen enz maar aangezien ze last heb van dr benen is dat een beetje gestopt... wat ik erg jammer vind Scheve mond

nu staat er nog een shet, vrij oud, kan ik daarmee wat gaan doen? ik ben bang dat bijvoorbeeld met buigen dat hij door zijn benen zakt ofzo Verward

hij is wel nog sterk, en rijd paar dagen in de week en rent vrolijk rond maar ik ben altijd een beetje bang dat het niet goed voor hem is aangezien zijn leeftijd.. of kan dit geen kwaad?

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:48

Ik weet niet hoe oud de shet is? maar al is hij helemaal gezond dan kan het opzich geen kwaad, maar al denk jij dat hij door zijn benen kan zakken zou ik het risico niet nemen...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 11:54

hij is minstnes 26 maar zijn echte leeftijd is niet bekend.. ik denk op zich dat hij het wel kan... aangezien het met rijde ook nog prima gaat maar is het heel slecht voor zijn benen als je hem leert buigen?

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:50

Als je er nog mee kan rijden denk ik wel dat het kan, als je gewoon rustig begint!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:53

Gewoon rustig proberen. Met veel rust en veel geduld. Best kans dat die pony ineens weer helemaal opleeft als ie iets nieuws mag doen

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:57

Denk wel dat het moet kunnen en wat Stef zegt misschien vindt de shet het zelfs leuk dat hij wat nieuws mag doen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 20:21

okee Lachen dan ga ik heel rustig aan wat beginnen, heb er nu al zin in

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:49

annuh schreef:
ik deed weleens wat aan vrijheidsdressuur met Meike, buigen enz maar aangezien ze last heb van dr benen is dat een beetje gestopt... wat ik erg jammer vind Scheve mond

nu staat er nog een shet, vrij oud, kan ik daarmee wat gaan doen? ik ben bang dat bijvoorbeeld met buigen dat hij door zijn benen zakt ofzo Verward

hij is wel nog sterk, en rijd paar dagen in de week en rent vrolijk rond maar ik ben altijd een beetje bang dat het niet goed voor hem is aangezien zijn leeftijd.. of kan dit geen kwaad?

heey,
ff un nieuw berichiej dur op zette want, kweeniej hoe da moest!
ik denk wel dat Bo t redt hoorwz..!
GrEaTzAh M13J Vingers aflikken

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:50

annuh schreef:
ik deed weleens wat aan vrijheidsdressuur met Meike, buigen enz maar aangezien ze last heb van dr benen is dat een beetje gestopt... wat ik erg jammer vind Scheve mond

nu staat er nog een shet, vrij oud, kan ik daarmee wat gaan doen? ik ben bang dat bijvoorbeeld met buigen dat hij door zijn benen zakt ofzo Verward

hij is wel nog sterk, en rijd paar dagen in de week en rent vrolijk rond maar ik ben altijd een beetje bang dat het niet goed voor hem is aangezien zijn leeftijd.. of kan dit geen kwaad?

heey,
ff un nieuw berichiej dur op zette want, kweeniej hoe da moest!
ik denk wel dat Bo t redt hoorwz..!
GrEaTzAh M13J Vingers aflikken