mennen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 20:00

Ik zit er dus over te denken om een paardje/veulen erbij te kopen, nu gaat dat dus wel door, maar ik zit te denken wat ik precies wil eigenlijk. Maar nou lijkt me mennen erug leuk! Omdat ik straks India heb om op te rijden, is dit misschien leuk ter afwisseling. Nu zat ik te denken aan een welshje ofzo, gewoon een kleine pony. Maar hoe weet ik nou of ik het leuk vind? Haha misschien een domme vraag ja, maar zijn er ook een soort maneges die menlessen geven? Er is er geen bij ons in de buurt(overijssel, almelo), en ik ken ook niemand aarvan ik het kan leren. Iemand tips??

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:31

Misschien kun je een keer bij Sanderijn op bezoek gaan?? En als Shadow en ik het een beetje onder de knie hebben mag je ook wel bij ons langskomen om het te proberen Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 20:33

jaaaa shadow=cool haha. En ik heb sanderijn net ff een pb-tje gestuurd!
Bedankt!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:40

ik ga over een tijdje (lees zodra ik een karretje heb Lachen ) Ook beginnen met mennen. Lijkt me super stoer en ik heb ook een mini (like tinkie en shadow) dus is dat wel De oplossign Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:41

vraag eens bij de rijverenigingen in de buurt welke men vereniging er zijn en of ze er ook een telefoon nummer van hebben.er zitten echt wel menverenigingen bij jou in de buurt en de leden daarvan kunnen je wel vertellen of er ook menlessen zijn voor mensen die nog nooit gemend hebben en eerst les willen hebben voordat ze een eigen menpony aanschaffen........

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 20:43

yep, ik zal eens eventjes goed zoeken, misschien dat ik op de site van mensport wat wijzer wordt!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:19

Je kan ook een cursus doen in een week.
Maak er een soort vakantie van en haal je koetsiers bewijs. Dan heb je gelijk een leuke basis die je kan uitbreiden, je weet dan hoe het achenbach systeem werkt, hoe je je paard veilig kan in en uitspannen ,

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 21:28

tja, maar heb ik dan genoeg tijd gehad om te bepalen of ik het leuk vind Verward Ik ga eens een vereniging bellen, die hier in de buurt zit, ff wat meer info vragen!