[VD] Vrijheidsdressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

[VD] Vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 20:15

Hey allemaal,

Er staan hier op de bokt forums allemaal van die gave dingen van vrijheidsdressuur en amal van die kunstjes. Nu wil ik dat natuurlijk ook gaan proberen met mijn verzorgpony. Iemand nog leuke ideen of tips hoe ik bijv. buiging enzo aan kan leren ? Alvast bedankt voor de reacties OK dan!

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B


Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 20:36

Tips:

- Lees het boek "Paardenschool" van Nathalie Penquitt
- Lees [UZ] [VD] Een woord vooraf eens goed door. Hier staan enkele punten waar je bij stil moet staan voordat je met vrijheidsdressuur begint
- Kijk ook eens op http://www.pinkysplace.nl/
- Begint eerst de basisbeginselen te leren (als hij het nog niet kent). Dus halthouden, achteruit, netjes achter je aan lopen etc. Buiging is verder volgens mij een niet te moeilijk kunstje om daarna mee te beginnen.

Veel succes Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:22

Idd Little_Sun daar valt niks meer aan toe te voegen Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:36

Little_Sun schreef:
Tips:

- Lees het boek "Paardenschool" van Nathalie Penquitt
- Lees [UZ] [VD] Een woord vooraf eens goed door. Hier staan enkele punten waar je bij stil moet staan voordat je met vrijheidsdressuur begint
- Kijk ook eens op http://www.pinkysplace.nl/
- Begint eerst de basisbeginselen te leren (als hij het nog niet kent). Dus halthouden, achteruit, netjes achter je aan lopen etc. Buiging is verder volgens mij een niet te moeilijk kunstje om daarna mee te beginnen.

Veel succes Lachen

En gebruik de zoekmachine, er zijn al zo'n 100-en topics hierover geweest Scheve mond

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BLEXBot en 53 bezoekers