Vraag aan de kenners: Tuig verkopen, hoe?

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CnB

Vraag aan de kenners: Tuig verkopen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 12:26

Ik heb een kleine periode gehad waar mijn pony voor de koets heeft gestaan, maar denk niet dat het er nog van gaat komen. De koets is al weg, het tuig heb ik nog liggen. Nu wil ik dit graag ook verkopen, maar ik weet niet goed hoe. Misschien kunnen jullie mij helpen? Wat trekt het meeste aan als je tuig zoekt? Waar reageer jij het makkelijkst op?

Als je een nieuw tuig koopt is dit borst, schoft en broek.
Zelf heb ik in de advertentie het tuig als compleet (dus met hoofdstel(len), bit, leidsels en ook nog een vliegendeken). Is dit de beste manier? Of gaan mensen toch eerder voor het 'winkelmodel' en kan ik beter aparte advertenties maken?

Alle tips zijn welkom. Facebook heb ik niet ;)

CnB

Re: Vraag aan de kenners: Tuig verkopen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 17:37

Bedankt allemaal, kan dus niet veel meer doen dan ik al doe. Facebook heb ik niet dus kan ik niet gebruiken.
Heb geen foto's van tuig op pony erbij staan omdat ik eens als tip kreeg dit niet te doen .. Maar dit zou de verkoop wel kunnen helpen?

Denk dat shetlander-tuig misschien ook wat makkelijker is/meer gezocht wordt dan tuig voor grotere pony's/paarden?

Vorige keer had ik het tuig apart en dan de rest er nog bij als extra optie en dan een totaalprijs, maar dat had ook geen succes. Het maakt mij niet uit als het meer werk is als ik het apart verkoop, maar zou het wel graag kwijt geraken ;) Misschien eens wat meer proberen op te splitsen...

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 19:50

Bedankt allemaal, zal morgen eens kijken wat ik met de advertentie en de prijs kan doen.
Zouden foto's met pony een must zijn? Heb wel oudere foto's .. nieuwe foto's maken gaat voorlopig niet lukken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie