wat is nu DE ultieme regenjas

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:03

Shenavallie schreef:
Dè ultieme regenjas bestaat helaas niet. Ik heb jaren met paarden in de buitenlucht gewerkt - van 's morgens vroeg tot 's avonds laat onafgebroken in de regen - en ongeacht welke jas (duur, goedkoop), uiteindelijk lekt alles door. Een Ierse man kwam een keer naar mij toe en die zei ook al dat er geen perfecte regenjas bestaat. "Je moet het gewoon accepteren, het meeste valt ernaast en je wordt vanzelf weer droog". Tja... misschien een dooddoener, maar hij had gelijk. Ik nam gewoon meerdere jassen mee die ik kon afwisselen. Eén jas hield het wel wat langer uit dan de meeste (dat was de FastRider), maar ook die lekte uiteindelijk. En had ik een goede jas, dan ging de rits weer makkelijk stuk. Dus het was lood om oud ijzer. :') Een goede stormparaplu hielp me vaak de dag door, maar dat was met mennen weer niet handig.

Hier ben ik het niet mee eens! Ik zeil veel, ook op zee. En bij slecht weer wordt je dan erg nat. Het is alsof iemand elke dertig seconden een emmer water in je gezicht smijt. En over het algemeen is het dan ook nog aan het plenzen (vraag me niet wat er leuk aan is :')). Maar in elk geval, mijn zeiljas is écht waterdicht. Kan er dagen mee in de stromende regen lopen zonder nat te worden. Daarnaast heb ik hem inmiddels al ruim tien jaar. En hij is nog steeds helemaal waterdicht. Ik heb er een van helly hansen. Duur, maar wel echt goed spul. Ze zijn er op gemaakt om zout water te kunnen doorstaan en daardoor erg duurzaam. Oh, en niet zweterig!

Da Vinci (Van Gogh x Kigali) M1+11

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie