[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:24

Heel veel sterkte VHU!

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1


tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:20

Ik sluit me even aan bij bovenstaande reacties.

Erg druk, erg moe. We hebben nu thuis proefgerichte training voor leerlingen van onze instructrice, dus moet nu de catering voor juf en jury regelen.
Maar..... morgenochtend kan ik lekker uitslapen!!

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:33

Nou, het uitslapen (sowieso het slapen) is niet helemaal gelukt -O- . Maar goed, net heerlijke bosrit gemaakt met Rembrand. Helaas kon zoonlief niet mee, die had afgelopen nacht een slaapfeestje (of eigenlijk niet-slaap feestje). Omdat ik een nieuw parkeerterrein heb gevonden, heb ik ook weer allerlei nieuwe paden/stukken bos om te ontdekken. Zo heeft ieder nadeel toch ook weer een voordeel :D

Fijn dat je arm beter gaat Baudy. En die keuring *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Wij gaan zondag naar Dalen.
Goed nieuws van Bianca. Gelukkig geen blijvende schade
HT doet aan conditietraining met bosmaaier
Marga is druk met voorbereidingen voor de vakantie.

Janouk, Belker, VHU, Pips, Gem en iedereen die ik nu vergeet, hoe gaat het met jullie?

fijne dag verder

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:14

Yes. Zoonlief 2 heel dikke winstpunten mee naar huis (op 1.5 en 5 punten na heel dicht bij 2 wp per proef). Hopelijk lukt hem dit volgende week bij de regio kamp sch ook.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 14:21

Heel heftig Janouk. Gecondoleerd en sterkte.

Is de winkel helemaal weg? Alleen nog mobiel?

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:19

Nog 1 week. En dat wordt nog wat.... Zal er maar niets over zeggen hier, maar ik zal heel blij zijn als het vrijdag 12 uur is.

Vandaag op gesprek geweest bij de school waar ik vorig jaar langdurig invalwerk heb gedaan. Ik ga daar na de vakantie op de donderdagen groep 5 doen. Oke, hou ik mezelf niet helemaal aan mijn lange zomervakantie tot de herfst, maar dit aanbod wilde ik wel aannemen. Heb gezegd dat ik tot de herfst niets extras doe, maar dat ik daarna wel weer meer inzetbaar zal zijn. Vandaag even kennis gemaakt met mijn duo. Gaat wel goed komen. Nu geen/heel weinig verantwoordelijkheid, gewoon 1 dag werken.

Morgen heeft zoonlief zijn afscheidsmusical, woensdag afscheidsbbq met school, zal heel raar zijn voor hem.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1


tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:46

Bianca, zal hij niet gewoon moe zijn en toe aan vakantie? Hopelijk ziet hij er straks weer naar uit. En skating... dapper!!

Janouk, ben ook benieuwd hoe het gaat, maar heb blijkbaar een avontuur gemist.

Hoe gaat het met de rest van de topicgangers?

Zoonlief had vanavond zijn afscheidsmusical. Hij deed het supergoed (de rest natuurlijk ook) Mijn schoonmoeder en ook man (was verrassing voor zoonlief) waren er ook. Manlief is na afloop gelijk weer vertrokken naar Haarlem. Even een leuk stukje op en neer zo, maar ja, er is maar 1x een afscheidsmusical met je eigen kind.

Morgen hele dag vergaderen -O- -O- -O-

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:31

Fijn Baudy dat het herstel goed gaat. En een iets te druk weekend gehad. Nu dan maar weer even rustig aan doen!!!

Ben lekker al thuis. Heb de groepsplannen af, alle oudergesprekken verwerkt. Morgen nog 1 dag met de kinderen en dan vrijdag..... weet ik niet wat ik dan moet doen. Want ik heb alles al klaar :+

Vandaag mooie plant voor in de tuin gehad van mijn duo en een dikke bos bloemen van het team. Ik had niets meegenomen, dacht dat we alleen zouden vergaderen ;-). Ik wilde eigenlijk ook niet iets trakteren ofzo. Zit nu te twijfelen of ik dan toch nog iets moet halen.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 17:32

Even egopost, want geen puf meer om nog iets te doen.
Maar vandaag is zoonlief Regiokampioen geworden in de Z1/Z2 cat C. Nu een ticket op zak voor de hippiade. Super trots!!! Dit zal in principe de laatste keer zijn, want Sam komt te koop.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 18:55

We zijn al z dressuur en z vaardigheid. Dus heel veel kunnen we ook niet verder komen. Ze is te goed en te jong om haar daarvoor hier te houden. Hopelijk vinden we een leuke jonge ruiter die met haar aan de slag wil.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:59

happytime schreef:
Ook niet met heerlijke konijnenboutjes voor hun neus?


Hihi, was ook mijn eerste gedachte.
Super gedaan HT!!
Baudy, nog steeds opwaartse lijn met herstel? en mooi artikel
Janouk ook nog steeds rustig en braaf?

Verder weet ik het even niet. Vreselijk moe en duf. Zoonlief heeft vanmorgen even wat gespeeld met zijn ponys voor de hitte uit. Supergaaf hoe Rocky als een hondje los achter hem aan loopt.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:56

Ja, die verwachting. Niet leuk meer. Komende weken nog steeds erg droog en warm. Nu weet ik wel dat ik na 2 dagen regen dat al weer zat zal zijn, maar het is zoooo nodig.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:21

Whaha, heb ik toch zomaar een prijs gewonnen. Ik doe zelden meer mee aan prijsvragen, want ik win toch nooit. Op de Regiokampioenschappen was een prijsvraag en daar toch maar aan meegedaan. Win ik toch gewoon, en mijn prijs is een les WE. Echt helemaal super!!

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 10:29

Om kwart voor 6 op gestaan, om kwart voor 7 waren we in het bos, klaar voor onze rit. Heerlijk ritje gemaakt met Rembrand en Sam. Alweer op tijd thuis om Rocky nog te freestylen. Daarna hebben ze nog even in de wei gestaan en nu staan ze iets koeler in de stal. Straks komt dierenarts ook nog voor de entingen en vanavond als het wat koeler is kunnen ze dan weer naar buiten.
Ik ga maar even siesta houden. :O

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 19:39

Sinds gisteren de paarden van ca 11 tot ca 18 binnen, er staat geen zuchtje wind, ze gaan niet in de schaduw staan, dus dan maar op stal.
Paarden staan compleet in zebrauitrusting buiten, deken met hals en nog een vliegenmasker, want het stikt hier van de dazen en andere prikvliegen.
Ze krijgen 2x per dag een schepje electrolyten en een flinke scheut water over het krachtvoer heen.

Geit blijft wel in de wei, maar die heeft veel schaduw (en wordt doodongelukkig als ze opgesloten is)

Pips, freestylen a la Emiel Voest, grondwerk met name.

Ik ga nu voor pampus liggen op de bank, veel te warm, en natuurlijk al erg vroeg opgestaan :Z :O

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 06:45

Pips, niet zo snel opgeven met het masker hoor. Ze moeten er aan wennen. En soms zitten ze hier ook nog wel eens scheef of af. Maar het scheelt ze zo enorm veel vliegen (en verbrande neuzen, traanogen etc)

Zoonlief heeft zo les, daarna nog even thuis met Rocky en Rembrand aan de slag en dan is het alweer te warm om iets te doen.

Eigenlijk wil ik de wei even maaien. Het stuk dat ze al hebben gehad. Ze eten het heel slecht op en het ligt maar te verdorren. Als het ooit weer gaat regenen, wordt het een prutzooi en groeit het nieuwe gras slechter, dus wil het even kaal maken. Maar ik weet niet hoe dat zit met eventueel brandgevaar door de grasmaaier. Wil ook niet de hele boel in de fik hebben.
Kom er net achter dat ik vorige week vergeten ben hondenvoer te bestellen (wordt aan huis bezorgd). Oeps, niet handig met de komende vakantie. En mijn bestelde electrolyten zijn ook nog niet binnen.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 10:29

Ik heb een schuilstal in de wei (2 stuks) Die worden wel bij regen door Sam en Amerigo gebruikt, maar bij zon dus blijkbaar niet. Wil niet dat ze bevangen raken door de hitte, dus ze staan weer op stal.

Les ging super en Rocky liep ook super braaf ook al was het alleen in stap.

Nu snel naar opticien.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:53

Afbeelding

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 17:44

Hoe is het met iedereen? Is het nog uit te houden daar? Zo raar dat we relatief dichtbij zitten en zulk ander weer hebben. Het is hier in Wales steeds rond de 20 graden. Soms iets erboven, soms iets eronder. Bijna alle dagen wel wat regen gehad. De paardrijvakantie was wederom fantastisch. Zulke tredzekere, betrouwbare en werklustige paarden, die werkelijk iedere bodemsoort met het grootste gemak nemen. We gaan hier zeker nog een keer terug komen. Sterker nog, ik vrees dat alle andere paardrijvakanties zwaar gaan tegenvallen na de ervaringen bij deze organisatie.

De tweede week zitten we aan de kust en was bedoeld om te surfen. Helaas waren er toen we aankwamen totaal geen golven. Gelukkig vandaag wel, dus voor het eerst in mijn leven op de plank gestaan. Nou ja, echt staan was er nog niet helemaal bij. Het was flink hard werken om tegen de golven in te komen, dan proberen stil op de plank te liggen (in evenwicht) en op het juiste moment proberen te gaan staan. Gelukkig hadden we wetsuits aan. Eerder deze week waren zoonlief en ik al de zee in gegaan, maar dat was echt gruwelijk koud. Daardoor zag ik wel een beetje op tegen vandaag, maar met de pakken aan was het heerlijk. Morgen weer en dan vrijdag alweer weg hier. Mis de dieren wel heel erg dus, het is ook wel goed om weer naar huis te gaan, maar het was ook erg fijn om even uit de dagelijkse sleur weg te zijn.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 18:17

Balen Ips, steeds weer die onzekerheid. Sterkte!
VHU lekker naar Vlieland. Wij gaan in de herfstvakantie weer.
Belker, IJslanders zijn zo gaaf om te rijden. Op Vlieland gaan we altijd 2x in de herfstvakantie bij stal Edda rijden, dat doen we al zo'n 12 jaar. Echt heerlijk.

Het surfen viel vandaag helaas erg tegen, te slappe golven om echt tot staan te komen helaas. Nou ja, we hebben het wel geprobeerd. Ook nog weer naar een prachtig kasteel geweest, die staan hier echt overal.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 20:52

Weer thuis na een heerlijke vakantie. De dieren en ons huis zijn goed verzorgd. Zo blij dat mijn lieve ouders dat voor me willen en kunnen doen!!

Uiteraard moesten de ponys even geknuffeld worden (en ook alweer getraind), Rocky is gek op knuffels.


Afbeelding

Helaas nu enige zorgen om Samoerai, ze heeft een lichte koliek. Nauwelijks zichtbaar, maar ik voelde gewoon dat het niet was zoals het zou moeten zijn. Hopelijk knapt ze snel weer op na de colosan (net opgehaald bij da). Nog maar even poosje goed in de gaten houden, dus dat wordt laat op bed. We hebben eigenlijk nog nooit koliek gehad, mede door ons voer- en huisvestingsbeleid. 1 keer met Rembrand toen ik hem op wedstrijd uit de trailer haalde een bezweet paard, maar ook dat was opgelost voor de dierenarts ter plekke was. Daardoor ook geen colosan in huis; het blijft ook maar kort houdbaar natuurlijk.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:09

Ht lekker gemend met sulky
Baudy Nieuwe baas voor knappe Normaal. Mag hij nog lang blijven? En alvast veel succes met Novastar!!! Wat een gedoe met je lichaam. Van de ene ellende in de andere. Hopelijk komt het weer goed!

Sam loopt weer in de wei gelukkig. Afgelopen nacht moest ze van de da op stal en mocht niets eten. Ik wilde wachten met naar bed gaan tot ze had gemest, maar ik hield het niet meer vol. Om 1uur stond ze er rustig bij, met helder oog (was eerst gepijnigd/boos), dus toch maar naar bed gegaan. Maar goed ook, want vanmorgen om half 11 kwam er pas mest uit. Heb wel brak geslapen, want je ligt je toch zorgen te maken. Maar ik was zo ver heen dat ik niet uit bed kon komen om snachts nog te gaan kijken.

Zoonlief heeft vanmorgen alweer lekker getraind met Rocky (gisteren ook al even licht werk gedaan). Komend weekend gaan ze meedoen aan een proefgerichte training. Dit gaat hun eerste "wedstrijd" worden. Ze zouden M1 starten, maar Rocky blijkt zeer goede vliegende wissel te hebben, oftewel een heel slechte contragalop, dus we gaan maar even L2 doen.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:35

Hee Bettepet, wat is afstamming van jouw Valk? Hoefsmid dacht dat ze wellicht familie zouden zijn ;-).
Vervelend dat je niet echt kunt trainen zonder groom. Grooms en bijrijders zijn een zeldzaam soort helaas.

Zoonlief heeft vanmorgen heerlijk gelest met beide ponys. Omdat we nu een hengstenrek hebben, kunnen ze veilig samen vervoerd worden. Verder is dus de hoefsmid geweest voor Sam en Rocky. Nu moet aan het verzamelen om met fotos aan de slag te gaan, ik loop een paar jaar achter, dus stel het steeds uit, maar moet gewoon gebeuren.....

Weet iemand van jullie hoe het zit? Ze zeggen altijd dat als gras niet kan groeien, dat dan het fructaangehalte erg op loopt met risico op hb. Als een van zon, warmte of regen ontbreekt loopt het fructaangehalte dus op, want dan kan het gras niet groeien. Maar hoe zit het met uitgebloeid gras? Is dat risico er dan nog?

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:23

Nou, dat lijkt niet op familie hahahah. Hoefsmid dacht dat Boy groter was, maar is dus kleiner. Rocky is vooral Connemara en die van jou NF ;-)

Ik doe aan minimale strookbegrazing met hooi erbij, dus zou goed moeten blijven gaan......

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5073
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:15

Pff Ips, sterkte!!!

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers