mennen.

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

assie

Re: mennen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:33

Je kunt alles zelf maken, maar zorg wel dat er geen scherpe uitsteeksels aan de hindernissen zitten waaraan je paard zich kan bezeren.

Qua kegels gebruik ik mini verkeerskegeltjes 6 voor 5 euro bij de Agradi besteld. Nadeel van verkeerskegeltjes is dat ze een vierkante voet hebben en je er dus minder dicht langs kunt rijden dan bij de officiƫle menkegels. Maar ach.. ze zijn prima te gebruiken om te oefenen.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 15:00

palousa_boy schreef:
assie schreef:
Je kunt alles zelf maken, maar zorg wel dat er geen scherpe uitsteeksels aan de hindernissen zitten waaraan je paard zich kan bezeren.

Qua kegels gebruik ik mini verkeerskegeltjes 6 voor 5 euro bij de Agradi besteld. Nadeel van verkeerskegeltjes is dat ze een vierkante voet hebben en je er dus minder dicht langs kunt rijden dan bij de officiƫle menkegels. Maar ach.. ze zijn prima te gebruiken om te oefenen.

Je kunt ook aan 1 kant een stuk van de voet af halen, dan kun je er wel strak langs rijden.

Heb ik geprobeerd, maar bij mij donderen ze dan steeds om (zeg maar zonder dat er een kar in de buurt is :P ). Het waait hier te hard ofzo.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie