Indoormarathon 2016-2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Indoormarathon 2016-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:05

Ik miste ook al een topic.
Nijkerk sta ik voor ingeschreven, zou met mijn clubgenoot gaan maar die was te laat met inschrijven. Heb niet zo’n zin om alleen te gaan, heb ook een hekel aan het wachten als je wel door bent naar de finale en daarna weken lang een knettergek span. Dus denk dat ik die toch af ga melden.
Houten had ik wel in de planning totdat ik de mail van West kreeg…super dat ze kiezen om de selectie te maken over 3 wedstrijden maar om nou 260km enkele reis te moeten rijden voor 1 wedstrijd, zie ik niet zo zitten.
Wil wel wat oefen wedstrijdjes pakken met 4 span, maar pak dan de kleine wedstrijden met weinig gekkigheid, rustig aan.



Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:49

Sjonniej schreef:
Letsdunit schreef:
Houten had ik wel in de planning totdat ik de mail van West kreeg…super dat ze kiezen om de selectie te maken over 3 wedstrijden maar om nou 260km enkele reis te moeten rijden voor 1 wedstrijd, zie ik niet zo zitten.

Je hoeft er maar drie te rijden, dus je hoeft niet naar Zeeland te komen toch?
Ik vind dat ze het netjes hebben gekozen met een wedstrijd in elke provincie!


Klopt maar de 1e wedstrijd valt tijdens ons jaarlijkse men uitje op de Veluwe dus ik zal wel moeten als ik er 3 moet rijden :)

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Indoormarathon 2016-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 22:12

Ik sla lekker over, zijn genoeg andere leuke uitdagingen. Zaterdag aanmoedigen in Utrecht, ben benieuwd naar hun Dom in het parcours.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Indoormarathon 2016-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 09:59

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers