Welke snelsluitingen/panieksluitingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:15

Je kunt prima de staalkabel als strengen gebruiken en doortrekken naar het borsttuig, het enige nadeel is dat je deze dan precies op de juiste lengte moet afknippen en dat je er niets meer aan kunt verstellen, mocht je met meerdere pony's rijden oid. Als je niet met je gewone strengen gaat rijden heb je ook geen marathonogen oid nodig, enkel paniekhaken/karabijnhaken. Je maakt een lusje van de staalkabel en daar kun je ze heel gemakkelijk aan maken. Ik weet alleen niet hoe je de paniekhaken gemakkelijk aan je borsttuig zou kunnen klikken (ligt aan het tuig), ik rijd zelf altijd met strengen. Wat heb je precies besteld? Ik zou niet zomaar wat bestellen, als je niet weet hoe je het moet gebruiken :P Evt kan ik foto's maken zodat je kunt zien hoe het met mijn staalkabel zit.

Ardo_iggy: waarom zouden paniekhaken niet te openen zijn bij paniek?



Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:30

Dat zijn gewoon paniekhaken/panieksluitingen en die kun je prima gebruiken :) Dan moet je alleen even kijken hoe/waar je deze aan je borsttuig kunt klikken.

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Re: Welke snelsluitingen/panieksluitingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:39

Volgens mij kun je de paniekhaak dan gewoon aan de gesp op de zijkant van je borsttuig klikken.

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Re: Welke snelsluitingen/panieksluitingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 14:46

Wat is je alternatief?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers