KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 13:58

Het is al bijna weer zover dat je je kunt inschrijven voor de zomerinstructieweken van de KNHS! Vanaf 6 Jan. 2014 om precies te zijn. (info op knhs.nl)

Welke menners gaan er?
Welke week?
Welke combi?

Barst maar los!!

Ik ga hoogstwaarschijnlijk week 2 met Eefje :D Heb er zin in!


eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 14:13

Check de site! Alle niveaus paarden/pony's/ spannen en menners. Goede conditie en ik meen min. 4 jaar i.v.m. Pittige lessen/ week.

Je kunt ook het topic van 2013 even opzoeken. Daar worden een hoop vragen beantwoord.


eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 21:42

Sterker nog, je mág niet alleen in/uit-spannen.. Dus iedereen helpt elkaar. Sommige stellen zijn met twee, ook wel zo gezellig. Maar verder komt iedereen alleen.. Komt echt goed. :j

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 13:56

Nou die prijzen vallen me dan errug mee! Had verwacht met alle luxe verbouwingen dat het veel duurder zou worden! Volgens mij was ik vorig jaar met annuleringsverzekering ook 470 kwijt.. Ik heb ook zat aan dat hooi, de helft ligt er savonds ook nog.. Haha. Wel jammer dat ze niet gebruik van biks dan niet in mindering brengen


Heb er zin aan!! :D

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 15:14

Bel de knhs even. Die kunnen alle die vragen direct en goed beantwoorden.. Staan je ook vriendelijk te woord.

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-13 11:05

Heb je niet toevallig koetsiersbewijs? Dan ben je ook lid.. Al heb ik in t begin één zo'n pas gehad, en daarna nooit meer.. :+

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-13 13:42

Het is de tweede menweek maar officieel de derde instructieweek. Na de lunch, meestal rond 13.30 wordt er afgerond en kun je gaan. S ochtends heeft bijna iedereen al alles rond en vertrekt dan ook direct..

Ik neem wel eigen voer mee.. Ze hebben daar subli biks en een of andere 4 granen mix. Op een blaadje schrijf je wat noodzakelijke gegevens en wat ze aan voer mogen. Eef krijgt alleen na t lopen( zoals altijd) en krijgt in die week inderdaad ietsjes meer..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 10:47

Volgens mij scheelt dat niet in prijs. Maar ook dat kun je even checken natuurlijk..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 19:24

Ik heb deze week vorige maand nog vrij gevraagd van uren van 2013. Dus bij mij is t al geregeld..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 23:51

Dr zijn paddocks waar ze even in kunnen om nog wat te rauzen. Toch zijn alle paarden vooral gewoon aardig moe.. Als je van 9.00-9.45 les hebt( en dus om 8.45 al losstapt en om 9.45 nog uitstapt.. )moeten ze van 13.00-13.45 weer.. Tis echt best pittig.. Zo ook de marathon/ vaardigheids dag. Tussendoor of savonds wil ik nog wel eens wat wandelen of aan de hand grazen.. De heide is daar ook zoo mooi!

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 14:19

Moet je even na vragen tot hoever van te voren je kostenloos kunt annuleren. Anders loop je risico dat de week al vol zit..

Sabine, jij kent je pony's t beste. Dus het is jou beslissing. Eef vindt t fantastisch en staat tegen die tijd ook al heel lang dag en nacht buiten. Haar lukt t ook om normaal te doen op stal..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 19:35

Die verzekering is niet omdat je geen vervoer hebt. Die is voor als je paard of jij wat mankeert.. Volgens mij moet je dan zelfs da of ha verklaring hebben.. Maar volgens mij kun je tot 6 weken zo annuleren..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 00:20

Uiteraard geldt dat voor die 6 weken.. Maar je kunt niet in die 6 weken aankomen dat je t vervoer niet rond hebt en dus je geld terug wilt omdat je verzekerd bent.. En zo las ik t net wel, dat t wel handig is want stel dat t vervoer niet geregeld is.

Tja, t wordt allemaal weer duurder. Bah bah..

Op woensdag zijn ( officieel vanaf 1 uur) de bezoekers welkom, dus neem aan dat dat je geen geld kost..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 17:32

Stom dat je t dan niet op een dealtje kan gooien he? Echt balen.. Heb dr maar één, dus voor mij niet zo spannend. Maar als je er meer hebt is t toch stom dat dat zoveel moet kosten. Zeker als je eigen voer mee neemt en zelfs twee in één stal zet. En dan ligt er zoveel stro in dat ik de helft aan een ander moet doneren..

Máár de gezelligheid en t leerzame wint t van de kosten. Ik vind het al drie jaar top!

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-13 23:05


eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-13 23:53

Tja.. Je moet t echt als een vakantie/ weekje weg zien. Want je betaald natuurlijk niet alleen maar voor de lessen. Ook voor de drie luxe maaltijden per dag. De overnachtingen van jezelf en je paard. De clinics, de hulp, de mogelijk heden, en daarbij de lessen.. Als je t om gaat rekenen valt t wel mee.

Als jij 14 lessen kan krijgen voor 560 euro betaal je dus 40 euro per les( ongeveer dan). Even uitgaande van de gewone prijs( 1 pers/1 paard) €470,-.
Je hebt 7 dressuurlessen en 2 vaardigheid/ marathonlessen( achter elkaar). Maak er 8 lessen keer €40,- van, dat is dus 320 euro aan lessen. Houd je dus 150 euro over voor 4 overnachtingen( voor jezelf en paard) 13 maaltijden, en minstens twee clinics. Valt dus echt wel mee vind ik. Maar ik begrijp dat t misschien niet voor iedereen mogelijk is.

W.b. je groom als die niet blijft slapen, en geen ontbijt/ diner eet, tja kun je vragen hoe dat zit.

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-13 18:04

Nou das maar net hoe je dr in staat.. Ik ben hobby/ recreatie menner maar train wel graag dressuur matig. Ik heb de rest van t jaar bijna geen les en zie dit dus als vakantie én bootcamp :o :D :+

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-14 12:02

Ook hier voor iedereen de beste wensen voor 2014!! Op een jaar vol goede kansen, liefde, geluk en veel sportiviteit! Maak er wat van!

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 09:58

Nou, weet niet of dat slim is.. Zelfs de fanatiek getrainde wedstrijdpaarden zijn gewoon op aan t eind van de week.. Sjolvir vergeet te vertellen dat ze vorig jaar twee paarden bij zich had en t jonge paard dus 1 uur per dag liep i.p.v. Twee.. Eigen keus, maar vind toch dat ze een behoorlijke basisconditie moeten hebben eer je hieraan mee doet..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 09:59

Serieus? Das ook raar, je betaald altijd 6 weken van tevoren.. Misschien even bellen? Bij mij maakt hij gewoon een reservering... ? Heb nog niets betaald..
Laatst bijgewerkt door eefielover op 06-01-14 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 10:11

Dat zegt hij bij mij ook.. Zou wel heel vreemd zijn..

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 10:16

Melanie, waar haal jij dan uit dat je direct moet betalen?

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 10:18

Bij mij stond er reservering is gemaakt en daar hield t op.. -O-

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 10:29

Heb net gebeld, ik sta er nog niet op.. voor week drie staan maar drie mensen op de lijst.. Volgens de dame aan de lijn moet ik even afwachten of het alsnog goed komt, het systeem is namelijk wat op hol geslagen..

Heb er ook gelijk even tegen aan gegooid dat het gek is dat je gelijk moet betalen en of ze zich wel realiseren dat ze nu misschien mensen mis lopen.. Zij had daar natuurlijk niets mee van doen en melde mij dat dat een bewuste keuze is. tja..

Mel, kun je inderdaad niet een deal sluiten met je ouders? Dat je dan van vakantiegeld aan hun betaald?

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 10:39

Ja maar dan sta ik straks twee keer ingeschreven.. := dat hoeft dan ook weer niet..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers