Wie ment er hier??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 21:16

Ik heb vorig jaar heel fanatiek gement, met het Nederlands enkelspan kampioen pony nog wel!!! Die mensen gingen op vakantie, en ik lette op hun paardjes. Erg tof, vooral met zo'n goed instructeur en pony's.
Nu doe ik het nog af en toe, als ik zin heb en die mensen weinig tijd.
Verder rijd ik ook dressuur, spring en rij western en begin nu met endurance. (en dat allemaal redelijk fanatiek) Vroeger heb ik nog veel fanatieker gesprongen en crossen gereden.
Ik vind gewoon alles wat met paarden te maken heeft en alle takken van de paardensport interessant. Ik wil dan ook echt alles uitproberen!


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:17

Citaat:
Op 2001-06-02 16:26, schreef jantina:
. Ik voel me soms een beetje allenig tussen al die dressuur, spring en western rijdende paardemensen.



Hihi... ik voel me nergens thuis... Ik dressuur, ik spring (ooit was dat zeer fanatiek), heb western gereden, heb gement bij een europees kampioen en doe dat nog in de vakanties(en zijn paardjes Kwijl ), rij veel in het bos en ga volgend jaar endurance starten.

Tja, jij hebt nu je eigen forum... Ik zerf overal maar wat tussen...

Maar goed, ja ik men dus ook. Niet zo veel, maar alleen in de vakanties. Dan train ik de paarden van die vriend van me, omdat hij dan bijna altijd weggaat.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers