Voor het eerst door de waterbak!! + FOTO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Voor het eerst door de waterbak!! + FOTO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 16:58

Zondag was er een samengestelde menwedstrijd bij de manege. Ik ben zelf groom bij 2-span paarden maar men ook een pony van de manege, puur recreatief. Na de wedstrijd heb ik stender (de pony) voor de kar geknoopt en ben met hem door de hindernissen gegaan voor het eerst! het ging ontzettend goed alleen wou hij niet de waterbak in!
Op het moment dat er hulp kwam om de pony de waterbak in te krijgen begone het ontzettend te regenen en te onweren. Afgelopen maandag hebben we het weer geprobeerd, met hulp uiteraard! Eerst heb ik hem aan de hand meegnomen het water in, wat ook niet makkelijk was, maar op den duur lukte dat goed en liep hij er lekker in stap door heen en konden we zelfs midden in het water stil staan! daarna de pony voor een (geleende) marathonwagen gezet, we hebben alleen maar een recreatiewagen. de eerst paar keer lukte het niet maar met hulp wel weer!
Gisteravond nog een keer geprobeerd en hij liep er zo in!! en scheurde vervolgens wel het water uit maar we zijn door gegaan en uit eindelijk stapte hij het water in, door en uit!!!!! Ik ben zo trots op hem!
De volgende wedstrijd word de eerste wedstrijd voor Stender en voor mij de eerste als koetsier!!

Afbeelding

[edit] Foto toegevoegd, Pinky_Girl [/edit]

officieel stender van het beukenpoortje!


sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 17:50

ik weet niet wanneer de eerst volgende westrijd is, want het moet namelijk wel bij de manege zijn, ik heb namelijk een vervoersprobleem! en ik weet niet hoe hij het doet tussen de overige aanspanningen!
Hij doet het steeds mooier!!

officieel stender van het beukenpoortje!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 18:03

er staat nu ook een foto van hem op Bokt! kijk maar in the picture!

officieel stender van het beukenpoortje!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 19:02

ja dat ben ik! Achterop staat een vriendin van me, ze is tevens collega-groom met mij met 2-span paarden!!

officieel stender van het beukenpoortje!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 15:41

Buitenzorg schreef:
Leuke foto! Heb even snel gekeken bij ITP.

Hopen dat ie de waterbak zonder problemen neemt op de eerste wedstrijd!
Succes!

Het nemen van de waterbak is bij mij tot nu toe iedere x uitgesteld. De eerste wedstrijd met tweespan was mijn vriendin omgeklapt in de waterbak evenals 3 combinaties daarvoor, toen heb ik de waterbak maar overgeslagen.

De tweede wedstrijd met waterbak was helaas een waterbak totaal niet geschikt voor shetjes. De grote paarden stonden tot hun buik in het water, dus die heb ik ook maar over geslagen! Haha!


Pinky_girl heeft een aktie foto voor mij hierboven geplaatst, Wanneer je maar strak stuurt zodat hij niet de kans krijgt om te wijken dan gaat ie er in! Hij stopt niet in een keer, ben heel blij dat ik dat nu weet!!

officieel stender van het beukenpoortje!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 16:37

liberty schreef:
hoiii

echt een leuke foto!! Dat water naakt het altijd spectaculair!!!

LINDA Lachen


dat is wel heel spectaculair..... Haha! Knipoog

officieel stender van het beukenpoortje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 3 bezoekers