R (van drrraf) klinkt niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mastrootje

Berichten: 2525
Geregistreerd: 18-02-09
Woonplaats: Zweden

R (van drrraf) klinkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-10 09:11

Tja, sommige weten het, maar ik probeer het nog verborgen te houden door de menner zelf het paard te laten aansporen. Ik kan de R van drrrraf niet uitspreken zoals iedereen dat doet. :+

Het is gewoon een eentonige ____ in plaats van ------. Paarden reageren over het algemeen op de -----.

Nou heeft een paard snel door dat als ik op mijn manier draf zeg, het ook gewoon draf is, maar als ik met een nieuw paard ga mennen is het gewoon vervelend als het paard niet begrijpt dat ik hem wil laten aandraven.

Hebben meer mensen er last van? Oefenen helpt niet, want ik weet niet hoe ik het uit moet spreken. Als ik heel snel draf zeg komt er enigsinds een -- r'etje, maar daar heb ik niet veel aan als de nadruk word gelegt op de rrrr in de lange drrraf. Want dan gaat het niet meer.



Mastrootje

Berichten: 2525
Geregistreerd: 18-02-09
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-10 12:49

:+ Nogal. Wist niet zo goed waar ze naar luisterde en ze dacht lekker makkelijk :P

m'n verzorgshet luistert er wel naar, hij weet wat ik bedoel maar of hij op dat moment zin heb om aan te draven is weer anders, dan word ie oost-indisch-doof :(:)

Paarden hebben het inderdaad wel snel door, tijdens de eerste rit met Flip en met de zweep aansporen als hij niks deed, en 3 keer later draafde hij aan als ik het duidelijk zei. Nu draaft ie al aan als ik zeg 'FLIP...' nog voordat ik DRRRRRAF kan zeggen :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers