Wedstrijd Hulsthorst met Lia (foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Wedstrijd Hulsthorst met Lia (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 23:13

Vandaag mocht ik dus groomen met Lia........ik moest dus achterop in een apepakkie Haha!
Ben eigenlijk heel erg moe want we moesten vanmorgen al om 6.15 uit bed en nu ben ik een beetje aan de lat Gaaaap

Maar ik plaats wel even wat foto's van vandaag, en hopelijk komt er morgen het verslag bij!!!

Het was wel een onwijs gezellig dag Pling

Afbeelding
tijdens de proef.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:48

Hee wat gaaf!! Zie ik daar een nummer elf staan? Bracht ie geluk??? Ons namelijk altijd wel Knipoog ...

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 00:16

He wat gaaf !!!!!!!!

Staat je goed dat "apepakkie". Haha! Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 07:50

En? Hoeveel zijn jullie geworden?

Ik mag straks starten, om 11.09 en 11.24 in Simonshaven, indoor-marathon....hoef gelukkig geen apepakkie aan... Haha!

En zo eng was het niet zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 10:49

Dit was m´n eerste officele wedstrijd sind 6 jaar, dus dat was wel weer even wennen.
Handell was erg kijkerig en liep nogal te hinneken (soort strijdkreet Haha! )
Met het inrijden begon hij na een een kwartiertje goed te lopen, lekker ontspannen en aan de teugel, losse rug en op beide leidsels.
Toen mochten we de ring in, dat was natuurlijk erg interessant voor hem.
Een lange zijde met ramen en een kantine daarachter, dan moet je natuurlijk proberen om langs je oogkleppen naar binnen te kijken, daarna een korte zijde met een grappig hokje met daarin 2 mensen, die ook wel goed bekeken moesten worden Haha!
En langs de andere lange zijde stond net een vrachtwagen paarden te lossen waardoor hij een paar keer een sprongetje maakte omdat er toch wel enge geluiden klonken aan de andere kant van de muur.

Het was dus niet de nette geconcentreerde proef die ik voor ogen had maar al met al was ik toch wel tevreden, de punten waren wel lager dan ik verwacht had want hij liet ook wel nette stukken zien.
Maar ja daar had iedereen last van, van de 25 starters hadden er maar 5 een winstpunt Verward
M´n vriendin reed een goede proef en won de L met 147 punten (dus ook geen winstpunt), nou schijnt dat jurylid bekend te staan om zijn lage punten, dus nu maar hopen dat we niet zo vaak tegen komen Haha!

De vaardigheid begon heel goed, hij liep lekker vlot door en liet zich goed sturen zonder sterk te worden.
Bij poortje 11 stonden 2 staanders van een muurhindernis en daar stonden de kegeltjes in een soort kruis omheen.
Opeens bedacht hij dat dat toch wel eng was en wilde wegdraaien, omdat de vaardigheid nogal krap was gebouwd stond daar direct een ander poortje waar we doorheen gingen Frusty
Gevolg:gediskwalificeerd voor fout parcours.

Al met al kan het dus alleen maar beter gaan, ik moet trouwens nog wel wennen aan de andere regeltjes bij KNF wedstrijden.
Eerder reed ik voornamelijk SGW bij de NBVAP en dat is toch wat anders.
En wat meer trainen zou ook geen kwaad kunnen denk ik Haha!, daar is het de laatste weken niet echt van gekomen door allerlei andere zaken.
De laatste 2 weken had ik maar 2 keer gereden Bloos

En nu op naar Bathmen te paard, volgende week dinsdag.
Dat is een indoor marathon en dat ligt me iets beter dan dressuur Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 11:43

Gaaf dat het zo goed ging zeg! En wat zien jullie er chique uit!
Erg mooi staat dat, die donkere schort met dat bruine van je jasje.
Ik heb nu al zin in de "mooi-weer-periode"
Dan gaat het bij ons ook weer van start!!!