[nh of andere oplossing...] wegrennen met meelopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

[nh of andere oplossing...] wegrennen met meelopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 15:52

wat kan ik er tegen doen? als de kudde wegloopt gaat hij erachteraan, logisch natuurlijk, maar je houd hem echt niet.. dus wat kan ik er tegen doen om hem bij mij te houden?



boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 22:17

dank je, zoals al is gezegt heb ik rydar sinds donderdagavond en zal het ook wel zijn doordat hij mij nog moet leren kennen en het een vreemde omgeving is, zn kudde gevoel komt dan denk ik extra omhoog omdat het bij hun veilig is enzo. maar idd, hij hoort wel te luisteren.
vandaag heb ik een heel stuk met hem door de wei gelopen, gewoon met de klip aan het halster, deed ie heel braaf nu gelukkig, hij kan het wel zoals debo ook al zei(wist ik ook al).
maar goed, we zien wel even aan, als hij zo blijft als vandaag zal het wel goed gaan, en anders zal ik die oefening met kont wegdrijven is proberen als hij het weer is flikt..

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 16:26

rydar loopt nu trouwens wel braaf achter me aan, pas was ik hem los aan het poetsen terwijl zn vriendje uit de wei werd gehaald en hij hinnikte alleen maar. denk dat het gewoon die eerste dag was dat hij veilig bij de kudde wilde blijven, want na die dag was het gewoon over.

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 22:46

Milkaatjuh schreef:
Heb ik even geluk dat Milka altijd netjes naar me toe komt Haha!:D

rydar nu ook hoor(deed ie sowieso wel), en hij loopt nu heel netjes mee overal naartoe, bij zn vrienden vandaan. (ook los na het rijden ed.) Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers