Update Mickey voor de kar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Update Mickey voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 00:17

Mickey doet het onwijs leuk voor de kar. Ze loopt lekker door, en heeft haar oortjes constant naar voren (behalve wanneer je iets tegen haar zegt). Ze luistert goed en staat goed aan de hulpen.
Ik ben zo blij dat ik eindelijk ben gaan mennen, het is zo leuk! En een goede manier om je pony fit te houden zonder te rijden. Ik ga nu 2 vaste dagen per week mennen, en de andere dagen fiets, wandel of langeteugel ik met met Mickey.
Dit weekend hebben we een picknicktocht gereden, dat was erg leuk!
Ook heeft Mickey voor het eerst gegaloppeerd voor de kar, wat een heerlijk gevoel is dat!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 00:26

goed zeg, ik ben er nu ook een paar aan het leren, maar 1 is er drachtig, met die ben ik maar ff gestopt!

met de ervaren pony probeer ik ook 2x in de week in te spannen en de rest van de week gewoon te rijden! Haha!

gr linda Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 07:46

Leuk dat het zo goed gaat.
Maak je snel een paar foto´s ik ben benieuwd Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:19

Het is toch genieten he? Met je pony zo voor de wagen, een heel ander gevoel als dan dat je erop zit!
Mooi ook dat het zo goed gaat.

Enne, ik ben ook nieuwsgierig naar een foto!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 12:26

Mijn camera is helaas naar de reparateur (iemand liet een bierflesje vallen tijdens een feestje, precies op de lens Frusty ), maar als ie er weer is zal ik zeker weer eens foto's maken.
Jantina, het is echt geweldig. Ik had het van te voren niet verwacht, maar het is echt verslavend! Party!!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:59

Yeah, weer een verslaafde menner erbij Haha!
Bill loopt ook heel goed voor de kar en is mer galopperen ook heel goed in de hand te houden, veel beter dan met rijden. Dat is echt zoo gaaf. Als het iets warmer is zet ik hem weer lekker voor de kar Lovers