[NH] PNH demo's van Urs...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hinnik2
Berichten: 27
Geregistreerd: 30-10-03

[NH] PNH demo's van Urs...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 14:22

Wie is er afgelopen weekend naar de Parelli demo's van 4-sterren instructeur Urs gaan zien in Belgie en Nederland?
En wat vonden jullie ervan?
Zijn er hier mensen die ze hebben kunnen overtuigen om ermee te beginnen?
Alle ik ben benieuwd, laten jullie iets weten?

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:40

Jip, ik ben geweest in Roosendaal. Ik hoefde niet meer overtuigd te worden maar het was wel leuk om te zien.

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:35

Ik ben vrijdagavond naar de demo in Moerzeke geweest, ik moest ook niet meer overtuigd worden, dat was ik al Haha!
Maar ik moet wel zeggen dat ik het allemaal al eens gezien had, het was vooral interessant voor mensen die nog geen eerdere ervaringen hadden met Pnh, als introductie.

Hinnik2
Berichten: 27
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 20:01

Ik was er zelf dus ook vrijdagavond in Moerzeke. Zelf ben ik al jaren geleden overtuigd, maar blijf het leuk vinden om instructeurs en andere studenten bezig te zien, je steekt er altijd wat van op.
Ik ben toch altijd benieuwd naar wat de mensen vinden. Dus als er nog reacties zijn, graag!

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:12

Jaa, ik was dr ook weer bij. Ben naar 2 demo's geweest (Roosendaal en Nieuwegein) gewoon gezellig weer! Heel veel bekenden tegengekomen en beide demo's waren gelukkig ook verschillend. Wel leuk gedaan, weer anders dan het standaard 'veulen'-verhaaltje.

Morgen en vrijdag ga ik nog ff kijken bij het L2 kamp in Lunteren.
Wie gaat daar nog heen?

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:25

Ik ben ook geweest in Roosendaal... ik was al een beetje die richting in aan het gaan, omdat de 'normale' manier van rijden (die ik dus niet als normaal acht: was af, was af, was af, was af, was af, was af Knipoog ) mij niet meer aanstaat.
Ik ben nu helemaal om! Ik wil dit ook ! Echt super, fantastisch. Die Urs is echt geweldig. OK dan!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:00

Ik ben ook naar Roosendaal geweest. ja voor mij geld ook dat ik niet meer overtuigd hoefde te worden, want dat was ik al. Het is gewoon leuk om te kijken en om wat vragen te kunnen stellen en om weer extra gemotiveerd te willen worden met de gedachte: dat wil ik ook.
nee dat constant was af, was af, was af moeten zeggen, daar ben ik ook geen fan van (alhoewel ik die belgische dame op haar schimmel nog veel zag aandrijven)

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:29

mandybeauty schreef:
(alhoewel ik die belgische dame op haar schimmel nog veel zag aandrijven)


Die viel (waarschijnlijk door de zenuwen) weer terug in haar oude patroon. Wij hebben het nog aan de vriend van Urs gevraagd (hoe heet ie ook weer), hij probeerde het eerst goed te praten, maar toen wij over dat afwassen begonnen zei hij dat we gelijk hadden.
Urs liet haar niet voor niks het hoofdstel uitdoen, zodat ze kon laten zien hoe het wel moest.