Welke sulky voor mijn mini-shet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: Welke sulky voor mijn mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:26

Maar ga je liever voor minder geld voor een chinees prul dan dat je doorspaart voor een échte sulky. Ik heb nu ook een aantal maanden de HCA sulky en wil niet anders meer. Ideaal ding.

En duur, hij is 550 euro, tegen 319. De hshp is niet stevig, niet stabiel, zit niet lekker, rugleuning klapt in je rug, je schuift als je niet al te groot bent het hele bankje over.

Het moet hobby blijven maar je weet van te voren toch dat paarden niet goedkoop zijn en dat toebehoren ook duur uit kunnen slaan?



Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: Welke sulky voor mijn mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:29

In dit geval wel. Ik heb een aantal keer op de HSHP rondgereden en bij xElienx een keer uitgeprobeerd en ik was verkocht (maar dat kan ook aan haar pony's liggen ROFL )

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: Welke sulky voor mijn mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:27

Het is een leuke starters sulky voor iemand die niet alleen wil rijden, en niet wil scheuren. Dat je nog niet omgegaan bent is mazzel? Maargoed misschien schuif jij niet zo heen en weer als ik. Ik kieperde met een flauw bochtje in galop al om. Nu galoppeer ik kleine voltes zonder bang te zijn dat ik ook maar even op 1 wiel zou rijden.

Ik heb beide geprobeerd en ja een marathonwagen is nog leuker, en duurder, misschien maar ik vermaak me super met mijn sulky.

Knoop in het lamoen kan wel Nagelbijten / Gniffelen Vraag maar hoe Renee haar sulky eraan toe was toen ze het ongeluk gehad had.

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: Welke sulky voor mijn mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:46

Maar lijkt me niet echt positief als op de eerste dag de leuning er al af valt Nagelbijten / Gniffelen

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: Welke sulky voor mijn mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 19:08

Ik ben ook wel eens tegen een paal geknald met mijn sulky Nagelbijten / Gniffelen Toen was ie vies. Huilen van het lachen

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: Welke sulky voor mijn mini-shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 19:28

Er zullen er ook zijn met fabrieksfouten. Misschien treffen wij die elke keer?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 52 bezoekers