[VD] Tips voor prive showtje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

[VD] Tips voor prive showtje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 23:28

Hooj!!,
Nou.. Ik heb een verzorgshet Juulke en die kan Voetje en op het blok.. En het baasje is over 1 maand jarig en ik wil een voorstelling geven.. Ik wil hem heel graag Steigeren, En de spaanse pas leren..
Ik heb ook bij zoeken gekeken maar als ik op "zoeken" klik dan gebeurt er gewoon niks! O ja, En ik ga een stukje na spelen op Juulke uit Lord Of The Rings en dan ga ik van die vecht technieken leren.. Haha!:D Maar ik wil hem dus heel graag leren steigeren en de spaanse pas.. Zou iemand zo aardig kunnen zijn om het uit te leggen? Verdrietig Verward Ach gut
ik hoop het..
Doeeg Kusjes Laura en Likjes Sjuulke Lovers

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:30

begin met toestemming te vragen aan de eigenaar.
Op de zoekfunctie moet je zat kunnen vinden, alleen hij werkt schijnbaar niet optimaal

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 23:35

stef schreef:
begin met toestemming te vragen aan de eigenaar.
Op de zoekfunctie moet je zat kunnen vinden, alleen hij werkt schijnbaar niet optimaal

Uhh ik mag doen met die pony wat ik wil.. en het is voor zijn verjaardag.. En met zoeken lukt het gewoon niet want hij reageert gewoon niet!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:41

mijn verzorgster mag *tot op zekere hoogte* ook doen wat ze wil, maar nieuwe dingen aanleren? Nee, dat doe ik wel.
Lekker als de eigenaar het niet weet en per ongeluk het commando geeft.. Staat die pony braaf overeind en krijgt ie er waarschijnlijk voor op zijn flikker

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 00:00

Hij word altijd op hoogte gebracht
ook van het blok en voetje.. En als ik weet da het toch mag.. Waarom krijg ik dan niet gewoon een uitleg als iemand daar zin in heeft.. En die eigenaar heeft zelf gezegt leer hem maar wat vd aan! Jij kent hem toch niet..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 00:18

Er zitten hier al heel wat topics hier vol aan die vragen! zoek gewoon even!
of kijk op internet

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 00:20

Laat ook maar..
Ik ga gewoon iets anders doen..
Zo lukt het niet.. :'(
Doeeg

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:34

wat eem zeikerd hé paardeloverrr? weetje waar je moet kijken? hier ergen bij uit het zadel een daar heb ik al wel verteld hoe je steigeren aanleert .. Dat topig heet : Steigeren, Compliment en liggen . Geloof ik moet je daar maar ff checken..

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:48

wat gezellig hier! ik heb er geen verstand van, sorry... veel succes en plezier, in elk geval!

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:07

Dankje iedereen Lachen

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:16

waar kan je de zoek functie vinden dan

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:02

Bij zoeken... helemaal boven in.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:37

Shariff97 schreef:
wat eem zeikerd hé paardeloverrr? weetje waar je moet kijken? hier ergen bij uit het zadel een daar heb ik al wel verteld hoe je steigeren aanleert .. Dat topig heet : Steigeren, Compliment en liggen . Geloof ik moet je daar maar ff checken..


Als je me een zeikerd vind, kan je dat dan ook gewoon tegen me zeggen? Wel zo volwassen, en ik bijt niet ofzo

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:05

Volgens mij zegt Stef dit alleen maar om je te waarschuwen dat steigeren helemaal niet hetzelde is als onschuldig een spaanse pas ofzo hoor Scheve mond
Als ik een verzorgster zou hebben, zou ik absoluut niet op prijs stellen, ik zou zelfs kwaad worden als ze mijn paard had geleerd te steigeren. Lijkt misschien leuk en stoer om te doen, totdat het paard het tegen jouw gaat gebruiken. Ik heb al van genoeg mensen gehoord, ook hier op bokt dat hun paard plots zonder het commando ging steigeren. Evita kende van vroeger al de spaanse pas, en zij had aangeleerd dat elke keer als ze het deed ze iets lekkers kreeg. Maar ik besteedde er te weinig of verkeerde aandacht aan, met als gevolg dat ze nu bijna ieder keer een spaanse pas maakt als ze iets wilt, als het nu op commando is of niet, en ik ben pas begonnen met het haar proberen af te leren maar wat als ze hetzelfde trukje met steigeren had geleerd?

Zeg niet dat je alles mag met je verzorgpony, vertel de eigenaar wat je van plan bent voordat je steigeren wilt leren zodat hij op de hoogte is en je eventueel kan tegenhouden als hij het niks vind, en zorg er voor dat de pony het commando niet gaat misbruiken...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:12

Steigeren is een van de dingen die ik zelf ab-so-luut niet aan mijn paard zou leren, en ik zou het zeer beslist niet goed vinden als een ander dat bij mijn paard zou doen. Je kunt er een paard een enkeltje slachthuis mee bezorgen. Weet waar je mee bezig bent en bezint eer ge begint.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:14