waarom ben ik nou gestopt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 22:40

[img]../upload/4/honeywagen.jpg[/img]
Kijk nou toch, een iets groter karretje (ivm nu 2 honden) hondjes mee, picknickmand achterop, dat is toch leuk!!!!!!
Hmmz, toch maar gaan sparen denk ik

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 23:11

de foto is een beetje donker Verdrietig dus kan het niet zo goed zien, maar wat ga je aan de angst van honey doen?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 05:09

Mennen is hartstikke leuk, maar als je pony bang is voor motoren , en jij daardoor bang geworden bent om aangespannen te rijden, weet ik nog niet of mennen wel zo'n goed idee is. Ik zou in ieder geval Honey laten beleren door iemand die het professioneel doet, want zelf aanmodderen met een bange pony geeft alleen maar ongelukken.
En als je er niet voor 200% achter staat zou ik me niet laten verleiden door leuke foto's op een forum, want als je na een tijdje het hele spul weer moet verkopen, baal je ook. En je legt er altijd geld bij helaas.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 10:10

bij mij op stal staat inmiddels een meisje die een harley heeft. Zij heeft aangeboden om met honey en harley te gaan oefenen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 14:08

ik vind gewoon:

een paard moet 10000000% verkeers mak zijn wil je de weg er mee op gaan.
En wanneer je weet dat een paard bang is voor motoren, moet je idd eerst wel heeeel goed en lang oeffenen voordat je met je paardje de weg weer opgaat,

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 21:28

die twee wielen zijn echt grappig mijn moeder zat laatst op de bok en ze was erg moe en ging achterover leunen en daar ging lieneke met alle vier de voetjes van de grond *LOL* en is gelukkig niks gebeurt anders had ik nhiet gelachen hoor.

voor de leken mijn zus heeft dat karretje van stef overgekocht

stef je zou hon ook een maand bij mij op stal kunnen zetten dan zou meertje hon wel vrkeers mak kunnen maken en voor het karretje zetten die hebben we nu toch en we weten tenminste zeker dat het tuig ook past Haha!

xxx
Thirza