femke voor de kar.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 08:58

femke, onze shetlandermerrie is nu dus bij die man die haar gaat beleren. op zich gaat dat wel goed maar bij het halthouden wil ze nog wel eens recht opgaan staan. deze week blijft ze zeker nog bij hem en ik ga ook zeker wel even kijken deze week. hij woont bij zeeland in de buurt. die man heeft ook nieuwe recreatiewagens en recreatie/marathon wagens. de recreatiewagens zijn van hout en geschikt voor 6 personen. hij is niet geremde. hij kan ze in 3 maten bestellen en de levertijd is ongeveer 6 weken. en de wagen kost 1500,-.

de marathon/recreatiewagen die ik heb is geschikt voor ong 4 personen en staat op autobanden. daar zitten lederen kussens op en een rem op oliedruk. daar kun je ook recreatief mee rijden maar dus ook wedstrijden. deze wagen kost 2200,-.

wil je meer info over zijn wagens stuur me dan ff een pbtje

Afbeelding


dit zijn dus de wagentjes. de houten wagen staat achter de marathon.

Afbeelding
_________________
Welshpony's are the best.

<

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-10-22 09:04 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 09:02

Eigenlijk wil ik geen info over wagens (heb net een heeeeele dure gekocht *LOL* ) Maar ik wil info over die man die Femke beleerd! Lachen
Is het duur en hoelang gaan ze daar dan heen?

Groetjess

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 10:13

hmmm ik weet niet wat hij kost. hij doet t bij mij voo niks omdat ik er een nieuwe kar heb gekocht. ik heb jouw kar ook gezien. een concourswagen toch??? ik vond hem idd wel duur voor die wagen. tja die van mij is nieuw dus ik moest er nog meer voor neertellen. 2000,- ik had het laatste model voor die prijs en nu zijn ze duurder geworden. en dan mijn tuig nog voor 300,-. ik kan je zijn telnr wel geven. dan kun je vragen wat het kost. 0187641898 jan de boet. hij woont in oude tonge. vlakbij middelharnis.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:42

Ach, wat een lief naamgenootje Knipoog

Groetjes,
Femke