[AR] Voorlezer bij het mennen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

[AR] Voorlezer bij het mennen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 12:27

Ik ben net gevraagt door iemand om haar morgen voor te lezen bij het mennen.

Ik heb dat echt nog nooit gedaan.

Kan iemand me der iets over vertellen??

alvast bedankt

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 12:39

joehoe...........anyone there???????????

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 12:45

ow, kan egt niemand me wat uit ervaring erover vertellen??

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:50

Kan vanaf de kant, mag - als je in stijl gekeed bent, dus dressuur-wedstrijdkleding incl. cap - ook vanaf achterop de wagen.

PS: dit is geen real-time forum, dus niet gaan zeuren als je niet binnen 10 minuten antwoord hebt graag. Mensen antwoorden wel als ze er wat over kunnen vertellen.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:46

Ik heb een keertje voorgelezen bij Ilindra op de wagen.
Ik zat in wedstrijdteneu achterop de wagen (met een bolhoedje Haha! )
Ik las haar de proef voor vanaf de wagen dus......maar dat valt niet altijd mee want het hobbeld en beweegd en je moet dus goed in de gaten houden waar je bent gebleven Knipoog maar het is allemaal wel goed gegaan.
Vanaf de kant kan ook maar ik denk dat je dan heel hard moet praten omdat een ring voor aangespannen volgens mij groter is dan een gewone dressuurring.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:32

Vanaf de kant is idd flink schreeuwen en bij een beetje dovige koetsier (lees: mijn vader Tong uitsteken) is dat geen optie, dan hoort 'ie niets!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:11

Langs de kant is idd flink schreeuwen, dat doe ik dus echt niet.
Ik ben vaste groom van mijn kennis. We starten nu M, dan komt alles best dichtbij elkaar.
Maar goed. Ik zit op de kar. Helemaal in tenue, dus hoofddeksel (cap of hoedje, geen pet!!) en handschoenen moeten ook zeker.
Voor de rest lees alles 2x op, behalve als de menner erg goed luisterd, maar vaak zijn ze zo bezig dat ze iets missen.
Ik lees alles duidelijk op, maar let erop dat ik niet per ongeluk de pony aanspoor om harder of zachter te gaan. Ik ken de pony erg goed, dus weet wat wel en niet kan.
Waar moet je eigenlijk lezen? Welke plaats?
Meer kan ik niet zeggen volgens mij. Maar als je nog wat wil weten, vraag maar. Ik heb al meer als 2 jaar ervaring ondertussen.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:04

ik lees lievere vanaf de kant dan vanaf de wagen. Het hobbelt me teveel en als ik zit te lezen (met mijn kippige oogjes) moet ik ook nog op de letters letten.

Ik moet 13 nov. weer in Woudenberg, heb het net gisteren weer gehad in Leusden.....kan overigens behoorlijk schreeuwen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:24

Ja het is behoorlijk schreeuwen vanaf de kant. Dus qau praten en verstaanbaar zijn is het makkelijker vanaf de wagen. Maar dat hobbelt weer als de ziekte en soms kan dat lastig zijn, dan moet je en jezelf en het boekje vasthouden en dan ook nog in de gaten houden dat je in de goede volgorde blijft lezen.
Verder sluit ik me qua kleding aan bij Arwenlune.
Het verschilt verder ook niet van de gewone dressuurproef zeg maar. Veel succes.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:57

De laatste foto in mijn profiel was op de dressuurwedstrijd met Lia, daar kan je zien hoe we beide op de wagen zaten.

Heel veel succes trouwens.