[NH] playday castricum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eline22
Berichten: 13
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: heemskerk

[NH] playday castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 16:31

Hallo allemaal,
na het succes van de playday in wageningen, hebben wij (dat is amber,annemarie, sanne en ik) besloten om ook een playday te
organiseren in Castricum (Noord Holland!!). We willen dit doen op zondag 19 oktober.
We staan op een stal met sowieso al 6 parelliende mensen, en vijf
beschikbare paarden, dus zonder paard komen is geen probleem. Het
duin is op 5 minuten afstand, dus er kan eventueel nog een duinritje
gemaakt worden.
Via de andere (parelli)sites hebben nog niet geweldig veel mensen gereageerd. Ik hoop op wat meer reactie hier hihi!!! Ik hoop dat iedereen weet wat het inhoudt zo'n playday (gewoon lekker sspelen met de paarden en info uitwisselen met elkaar).Het is gewoon heel leuk zo'n dag, je bent weer helemaal gemotiveerd! OOk als je net begonnen bent met parelli (of een andere methode) kun je komen. Het zou ook leuk zijn als er wat mensen komen die een wat hoger niveau hebben zodat we daar weer wat van kunnen leren.
WIl je meer weten etc mail dan even naar eline260981@hotmail.com, ook voor een routebeschrijving ff mailen
groetjes Eline

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:38

Jaaa, ik doe mee!
En ik hoop dat het minstens net zo leuk, gezellig en leerzaam wordt als mijn playday in Wageningen.
Komen Ron en Linda ook weer? Of misschien wat mensen van de "oude garde" uit het westen ?
Tip: zet het ook in het forum van de site van parelli.nl!

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:49

ja, ron en linda komen ook, ik weet nog niet zeker met of zonder paard. Er komen geloof ik nog een aantal mensen met paard. We hebben er natuurlijk zelf al 5 dus dan is het snel vol. Ik heb er echt heel erg zin in!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:46

IK wil ook wel komen , kan niet met paard.....

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:13

Kunnen jullie ook een totaal "parelli groen" paard gebruiken? Dan kunnen we kijken wat Arsen ervan maakt. Zoniet, dan kom ik (was ik toch al van plan) zonder paard.

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:38

Jammer dat ik er niet ben maar heel veel plezier gewenst en ik hoor graag hoe hij het gedaan heeft!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:19

Ik ben ook van de partij ( zonder paard) Gewoon voor de gezelligheid en meer ervaring. Misschien een vermelding in Boktmeetings en de kalender?

eline22
Berichten: 13
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 13:40

Hier even informatie over de parelli playday zondag as (19 oktober).
Je bent welkom tussen 10.00 en 17.00. Het wordt gehouden op de polderdijk 8 in Castricum. Misschien is het het handigst als je zelf even op internet kijkt voor de route. Zodra je de polderdijk oprijdt is het helemaal op het einde waar de weg eigenlijk overgaat op een soort van zandpad. Daar kun je in principe met de auto niet meer verder. Daar is het dus. We hebben de beschikking over 1 grote buitenbak waar we kunnen oefenen. Helaas geen beschikbare binnenbak. Bij regen gaat het dus niet door!!!!! Bij onduidelijkheid kun je bellen met 0624526277.
Verder zal er gezorgd worden voor thee en koffie. Graag zelf een lunch meebrengen.
We hebben het liefst dat je nog even bevestigd dat je komt, zeker als je met paard komt.
We hebben wel een aantal leuke ideeën maar we laten het vooral aan de geïnteresseerden afhangen wat we gaan doen. Hopelijk zal er nog een demo worden gegeven door Ron en Linda voor de mensen die nog niets ervan af weten.
Tot zondag!
Groetjes Annemarie, Amber, Sanne en Eline.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:58

ik zal eens informeren bij een vriendin van mijn zusje. Die is sinds een paar maanden bezig met Parelli en vindt dit misschien wel leuk

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:23

vergeet niet te bellen of te emailen dat je komt, dan kunnen we een beetje rekening houden met de hoeveelheid mensen..