[AR] Site's/info wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Site's/info wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 20:46

Hallo,
Ik wil graag vaardigheid wedstrijden rijden met Timon. Alleen ik heb er helemaal geen verstand van wedstrijden oid. En welke eisen moet de kar hebben? en ga zo maar door...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:02

www.knhs.nl wedstrijdsport, en dan kalender mennen Lachen Wil je officiele wedstrijden?

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:24

Bij veel wedstrijden kun je ook als recreant starten, dus zonder startkaart.
Dan dien je wel net zo goed aan de normale eisen te voldoen. Je dient een 4 wielige wagen te hebben met een degelijk tuig en nette kleertjes, menschortje, hoedje, handschoentjes.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 16:35

liberty"]
www.knhs.nl wedstrijdsport, en dan kalender mennen Lachen Wil je officiele wedstrijden?
[/quote]

Lijkt me leuk, ja! Als eht een beetje in de buurt is..

[quote="Unitas schreef:
Bij veel wedstrijden kun je ook als recreant starten, dus zonder startkaart.
Dan dien je wel net zo goed aan de normale eisen te voldoen. Je dient een 4 wielige wagen te hebben met een degelijk tuig en nette kleertjes, menschortje, hoedje, handschoentjes.


4 wielige wagen heb ik niet, degelijk tuig wel. En die kleding moet ik ook nog aanschaffen Scheve mond

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:03

Jammer dat je zo ver woont, hier in de buurt hebben ze altijd zogenaamde 'wilde wedstrijden' Misschien hebben ze die bij jou in de buurt ook? Moet je eens vragen aan iemand die al wedstrijden rijd.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:02

Warmenhuizen, wij starten er nooit in de buurt volgens mij. Maar je kunt op die kalender wel echte wedstrijden vinden.
Overigens kun je misschien het beste dressuur en vaardigheid gaan starten. Erg leuk, en die wedstrijden zijn altijd op dezelfde dag. Mijn kennis rijd ook dressuur en vaardigheid.
Maar je moet idd wel een 4-wielige wagen hebben (waar ook weer eisen aan zitten) en verder natuurlijk kleding. Mag ook ruitertenue zijn.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:11

Dan moet ik het helaas uit mijn hoofd zetten... Een 4-wieler kost me een beetje veel en dan nog die kleding enzo Scheve mond