[NH]Bang voor je hand....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

[NH]Bang voor je hand....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 20:09

Heey!

Ik ben met LUna nu een beetje bezig met freestyle,heb een clinic van emiel voest bezocht en veel daarvan opgestoken.De eigenaresse van Ruby(=verzorgpaard) weet er ook veel van af en leert me vaak dingen erbij.

Ik zat net met Luna de grondwerkdingen aan het doen.Het gaat erg goed de laatste tijd,ze vertrouwd me steeds meer( Lovers ).

Wat iemand bij haar heeft gedaan zou ik me god niet weten(dat wíl ik volgens mij ook niet),maar als ik me hand die ''in de richting van de kont wijst'' zegmaar ietsie te hoog optil wordt ze heel erg bang en gaat ze bokken en krimt ze daarna in elkaar,net alsof ik der verrot zou slaan(terwijl ik der egt nóóóóit mep oid).

Ik doe me hand nu minder overdreven omhoog en maak mezelf ook niet zo groot,en nu valt het wel een beetje mee,maar die angst zal ze wel altijd blijven hebben..... Scheve mond

Hebben jullie ervaring met zon ''handschuw'' paard?En wat kan ik nogmeer doen?

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:44

Heb je dit bij Luna? Want dan vind ik het erg vaag. Want het is zo´n braaf beest die alles toe laat. Dat zou ik niet verwachten.......

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 21:05

nee,dat had ik zelf ook niet verwacht ....Verward
Maarja...als een paard ergens enge/bange ervaringen aan over heeft gehouden krijg je dat er ook niet zo snel weer uit...

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:10

je kunt mischien proberen om haar achterhand te masseren zodat ze weet dat als je aandacht op haar kont word gericht het ook prettig kan zijn. als dit goed gaat kan je steeds iets sneller met je hand naar haar kont toe. dit kan wel heel lang duren hoor maar met geduld en respect red je alles

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:51

gewoon rustig oefenen. ze went er vanzelf wel aan. let vooral op je eigen reactie als ze dat doet. die moet rust uit blijven stralen.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:25

Hoelang heb je haar al? Ze was toch eerst van je zus weet die het niet? Of maybe de vorige eigenaar........

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 15:25

Misschien kun je haar eens proberen te masseren. Dat heb ik een tijdje terug ook bij Remy gedaan en daar worden ze heerlijk ontspannen van. (vergeet dus ook niet z'n kont te masseren)

Het zou me niks verbazen als ze door zo'n lekkere massage ook wat minder bang voor je hand wordt.
Proberen kan in ieder geval geen kwaad.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 19:27

Heey

ik ging vandaag weer wat freestyle doen,en zoals de tips die jullie hadden gegeven had ik eerst heel erg lang der kont gemasseerd.

Ze was er helemaal niet meer bang voor!! Haha!:D

tnx voor de tips!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:52

wat goed Luna !

Echt fijn dat ze niet meer bang is ! Veel succes ermee !

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:38

ik ben blij voor je dat het beter gaat als je dr kont masseert, mijn tinker mocht ik ook niet aan zn nek komen en soms nog niet, dan ga ik m ook masseren en even later mag je er weer aan komen
veel plezier verder nog

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 09:48

Wat dacht je van ttouch? Help ook goed bij de hengst van mijn buurman.
mandy