[NH] Waarom zo duur????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:06

Ja, en er staat ook bij hoe het beoordeeld moet worden, dus wat wel en niet goed is. Ik denk dat je daar een heel eind verder mee kan komen (en gratis te downloaden Knipoog )

Extremely rare and Beyond Compare


prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:23

Ik heb hem dat nooit horen juichen Snowdon Haha!

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:34

Level assessments heten die dingen, er staat wanneer je voldoende scoort op een taak en wat afgekeurd moet worden. Het is een soort handleiding voor de instructeurs die level-examens moeten beoordelen.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:11

Ik heb de natural hackamore van Parelli van mijn man voor mijn verjaardag gekregen. Inderdaad verschrikkelijk duur, maar het rijdt echt geweldig met dat ding. Ik heb ook halster, touw en carrot stick van Parelli (gekocht in een tijd toen het nog iets goedkoper was Knipoog ), en hoewel ik van tevoren ook zoiets had van "pff, dat maak je toch even zelf" moet ik toegeven dat het spul echt van grote klasse is. Maar je moet er wel voor sparen.... Maar ja, koop eens een behoorlijk Kieffer of Stubben hoofdstel, dat kost ook een vermogen, en daar hoor ik niemand over Verward

Extremely rare and Beyond Compare


prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 11:02

Goed verwoord Cassidy! Daar heb je helemaal gelijk in. En daarom stel ik mijn pakketten ook niet beschikbaar voor kopiƫren, ik vind het "not done", ook al zijn ze gigantisch duur. Wat ik wel doe samen met mijn vriendin: zij koopt de ene videoband, ik de andere, en dan lenen we ze aan elkaar uit. Daar zie ik niet zoveel kwaad in, want ik had ze door de prijs toch niet allebei gekocht, en zij ook niet!

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:19

Flannan schreef:
En jullie hebben natuurlijk ook alle software op je computer legaal geregistreerd Lips are sealed en alle muziek op gekochte legale cds ??? Schijnheilig Schijnheilig


Yep, ik heb keurig overal licenties voor en ik heb geen illegale muziek in huis Lachen Er zijn nog wel mensen met principes Knipoog

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:40

Flannan schreef:
Ik vind persoonlijk wel dat sommige artikelen wel heel erg veel geld moeten kosten zoals o.a. de hier besproken zaken.


Daar heb je groot gelijk in, het is ook verschrikkelijk duur, maar het is kwaliteitsspul en ik heb een mooi salaris, dus dan is het gelukkig ook te betalen (ook al moet ik af en toe even sparen Knipoog )

Citaat:
En Bill Gates is inmiddels al binnen dus die hoef ik toch niet meer te sponsoren ?? Schijnheilig Schijnheilig


Van mij hoeft het niet! Maar als ik een PC koop dan koop ik de hele zooi die ik erop wil er maar gelijk bij, is wel zo makkelijk. En een muziek-CD gewoon kopen vind ik makkelijker dan op internet gaan lopen zoeken en zelf branden, ik vind het niet netjes maar ik ben ook gewoon lui Haha!

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers