Klaus Hempling/TTeam/Monty Robberts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:18

dat boek dat sandra aanhaalt is een erg leuk boek om te lezen. van die 6 methodes.
wissel veel af. doe vooral wat ailin en ik leuk vinden. voor de afwisseling. als t warm is heel even een join up voor de beweging. en daarna lekker overal aanraken rustig aan de hand stappen voetje soptillen beetje naast haar staan springen beetje op der hangen (moet wat met jong paardje). en als t koud is iets actiever voor haar. wat meer rennen iets meer actie. sprongetje maken balkjes lopen. binnenkort wil ik een skippy bal voor haar gaan kopen of een voetbal. lijkt me ook heel leuk om wat mee te gaan doen. maak van alles een combi. veel meer afwisseling dan altijd hetzelfde. zou zeggen lees veel boeken erover kijk video's ervan ga naar clinics toe. en pik alles eruit wat je bij jouw en je paard vindt passen. en wat niet leuk is pas je gewoon niet toe. probeer van zoveel mogelijk mensen wat op te steken.
wil binnenkort naar een clinic van Piet nibbelink toe maarja te weinig tijd. is kleine nederlandse goeroe bij arnhem in de buurt

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes



Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:23

Citaat:
Op 2001-07-08 22:23, schreef carola:
Ik heb een clinic van Piet nibbelink meegemaakt. Leuk hoor, maar voor mij was het weinig nieuws. Ik vond het allemaal behoorlijk vanzelfsprekend.
Zo ga ik altijd met mijn paard om, die clinic heeft daaraan niets veranderd.



zo dus jij huppelt ook altijd door de bak heen? heb namelijk eens een avond gekeken. en vondt dat hij zo enorm huppelig alles deed. wil er gewoon heen om nog meer te leren. want ben er van overtuigd dat hij me toch wel veel kan leren. hij heeft zoveel paarden gezien. en bij mij gaat t gewoon nog niet altijd perfect. wil zoveel mogelijk mensen aan t werk zien. en dna pik ik er uit wat ik zelf leuk vindt (ben dus nog niet aan t huppelen geslagen nadat avondje hem)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers