[VD] Clickertraining + Clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

[VD] Clickertraining + Clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 12:54

Ik kreeg zomaar Verward een mailtje binnen over clickertraining + een clinic en ik dacht ik laat het jullie even lezen, misschien hebben jullie wel interesse

Citaat:
Hallo allemaal,

De afgelopen maanden heb ik van jullie berichten ontvangen, met de vraag naar informatie over clickertraining. Ik schaam me diep dat ik op die berichten in de meeste gevallen niet heb kunnen reageren, vanwege ernstige omstandigheden.
Gelukkig begint alles nu weer goed te komen, en kan ik jullie een
leuk bericht sturen.

Gisteren had ik telefonisch contact met Sarah Stuurman, een zeer
ervaren clickertrainster en dressuurruiter, wonend en werkend in de VS. (haar achternaam kreeg ze van haar Nederlandse echtgenoot)
Zij zal dit voorjaar een weekendclinic geven op een dressuurstal in Gouda, waaraan mijn western-pony Trix en ikzelf ook zullen bijdragen. De exacte datum is nog niet vastgesteld, maar de gedachte is dat het rond april zal gebeuren. Dit zal deels ook nog afhangen van de mogelijkheden op de accomodatie, en de voorkeur van de deelnemers.

Sarah werkt ook samen met Alexandra Kurland, de grondlegster van clickertraining bij paarden. Ze is een fantastische trainer en kan heel goed uitleggen. Ik verwacht dat zowel beginners
als gevorderden veel plezier zullen beleven aan deze clinic. Zeker omdat we met twee instructeurs werken (Sarah en ik) kunnen we voor elk niveau een paar leerzame dagen verzorgen.

Nadere details volgen binnenkort. De clinic kan doorgaan als bij
twaalf deelnemers, en de verwachting is dat er plek is voor maximaal 20 deelnemers, dus reageer snel als je erbij wilt zijn!
Als je interesse hebt, dan kan je hierover een berichtje sturen naar: groenrust@dolfijn.nl

Groetjes,

Monique Hamerslag(van Trix)
www.klix.nu


Denk aan het voorvoegsel [VD]!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:21

je bent me net voor... ik wou het ook net gaan plaatsen... Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 13:44

Ik heb echt geen idee hoe ik hier aan kom Verward Ik kan me niet herinneren dat ik me ergens heb aangemeld hiervoor.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:51

ik heb het je in ieder geval niet gestuurd... ben je lid van Yahoo-groups?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 14:35

Nee ben ik ook niet lid van. Ach maakt ook niet uit. Op deze manier kunnen mensen het lezen die er wel interesse in hebben