[NH] gedragen als paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

palousa_boy

Berichten: 10417
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 10:23

tja is wel lastig uit te leggen zoals je ziet.

het is inderdaad niet gedragen als een paard, ten eerste dat het er gewoon niet uitziet. als je alleen ben in de bak, ok, kan je het proberen.

maar het komt erop neer dat je gaat denken als een paard, en zo je paard een stap voor kan zijn, dat je al weet dat hij gaat bokken, en er dus wat aan kan doen.

en dan het 'praten' met je paard, dit is ook een belangrijk element in het omgaan met je paard denk ik. zonder communicatie begin je weinig, dan begrijpen jullie elkaar niet. jij moet zijn taal leren, en hij leert jou taal een beetje. hij zal wel nooit kunnen praten, maar begrijpen doet hij het wel. als jij om zegt, gaat hij als het goed is ook om.

het is dus eigenlijk een beetje de samenhang tussen een paar factoren, dat het meeste uitkomt tot de communicatie tussen mens en dier.

zo dit is dus zon beetje hoe ik erover denk.
mensen die het er niet mee eens zijn, ik hoor het graag.

groeten jeffrey

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


palousa_boy

Berichten: 10417
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:08

nee ok...

maar goed, dan hebben we wel geen paardenoren, geen staart, geen 4 benen, enz enz, maar kunnen nog wel zo gedragen als een paard. vb hoofd naar de grond, naar de flanken van je paard lopen om op te drijven, en noem maar op...

zoiets kan je toch wel?? nou moet ik zeggen dat ik niet snel mijn hoofd naar beneden zal leggen. maar als ik een beetje ga spelen met die paarden in de bak, tja dan gooi ik nog weleens wat door de bak heen. (geen spullen natuurlijk) beetje rennen met die beesten, is natuurlij altijd leuk, vind ik zelf.

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 9 bezoekers