Wie doet nu zoiets?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 11:35

Het heeft niets met paarden te maken, maar dit is toch ook niet normaal Verward Boos! :

Meisje jaren vast in kast

DALLAS - Het 8-jarig meisje dat eerder deze maand zwaar ondervoed in een kast van haar ouderlijk huis werd aangetroffen, heeft vier jaar in de kleine ruimte door moeten brengen. Dat bleek gisteren in de rechtszitting van haar wegens kindermishandeling aangeklaagde ouders. Eerder werd aangenomen dat Lauren Calhoun vier maanden in de zwaar vervuilde kast was opgesloten. (AP)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:37

Ik had het van de week al in de krant gelezen:

Huilen

Misselijk

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:41

Huilen Frusty
Echt heel erg.
en die ouders worden zeker niet eens meer dan 4 jaar opgesloten in een kamer.....grrrrr

:evaw:

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 11:42

En dit dan:

Moordmoeder mogelijk
opnieuw in verwachting

Van onze correspondent

NEW YORK - De Amerikaanse Andrea Yates, die onder invloed van een postnatale depressie haar vijf kinderen door verdrinking om het leven heeft gebracht, is mogelijk opnieuw in verwachting. De Texaanse onderging gisteren in de cel een zwangerschapstest waarvan het resultaat binnenkort bekend zal worden gemaakt.

Afbeelding


De kinderen die Andrea Yates één voor één in haar badkuip verdronk. (Foto: REUTERS)

Yates (36) belde vorige week de politie nadat zij haar kinderen één voor één in de badkuip had verdronken. Zij pleegde de moorden kort nadat haar man Russell, een computerexpert bij NASA in Houston, naar zijn werk was vertrokken.

De tweejarige Luke was het eerste slachtoffer. Het jongetje werd na de verdrinking door Yates op zijn bedje gelegd, waarna zij de gruwelijke handeling herhaalde met haar zoontjes Paul (3) en John (5). Terwijl zij bezig was om de zes maanden oude Mary te verdrinken, werd Yates betrapt door haar oudste kind, de zevenjarige Noah. De jongen probeerde nog te vluchten, maar zijn moeder achtervolgde hem door het huis en sleurde hem naar de badkuip, waar hij naast het lichaam van zusje werd verdronken.

Haar man heeft het haar allemaal vergeven en wijt de afschuwelijke dood van zijn kinderen aan de psychische problemen van zijn vrouw. De voormalige verpleegster ondernam na de geboorte van haar vierde kind in 1999 een zelfmoordpoging en slikte sindsdien regelmatig anti-depressiva. Volgens familieleden vond zij drie kinderen eigenlijk wel genoeg; haar man wilde echter een groter gezin en zou haar ook hebben verboden om een baantje te zoeken.

De kinderen gingen niet naar school en werden thuis door hun moeder onderwezen. Daarnaast had Yates ook de verzorging op zich genomen van haar aan alzheimer lijdende vader. Na zijn overlijden in maart raakte zij steeds meer in de war. Justitie in Texas overweegt tegen haar de doodstraf te eisen.


Ik kan niet geloven dat mensen tot zoiets in staat zijn... Huilen Boos!
Van mij mag ze de doodstraf krijgen.


_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-06-27 11:43 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:51

als ik dan die foto zie...dan moet ik echt janken. Kan je je toch niet voorstellen. Ik ben helemaal geen kinderfan maar dit druist echt tegen alles in. BAH.

:evaw:

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:57

Gadverdamme dat doe je toch niet!!
Ik krijg al kippenvel als ik dat verhaal lees. Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 12:04

Laatst hoorde ik ook een verhaal van een moeder die haar auto met kinderen erin het water in heeft laten rijden, nadat ze zelf was uitgestapt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 12:52

En dat te bedenken dat ik veel mensen ken die kinderen willen maar niet kunnen krijgen. Deze mensen zitten nu in therapie om over dit gevoel heen te komen Huilen .

Wat had ik hun die kinderen gegund. Frusty

Gr Pris Verdrietig

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 13:36

Als ik dat van die Andrea Yates lees, kan ik niet anders concluderen dan dat het een wanhoopsdaad is geweest. Ik zeg niet dat ik het hiermee goed praat, maar als je van alle kanten zo onder druk staat (psychische problemen, een uiterst onredelijke man, de zorg voor je zwaar zieke vader èn misschien wel niemand die dit allemaal signaleert), dan kun je vreemde dingen gaan doen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, heet dat volgens mij. Maar dat neemt niet weg dat dit een afschuwelijke daad is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 13:59

ongelooflijk.verschrikkelijk waar een mens al dan niet toe in staat kan zijn.renate dorrestijn heeft een boek geschreven over een verhaal net als dat van die verdronkenn kinderen.god hoe heeft dat boek toch?ik weet niet meer maar wel heel mooi om te lezen,omdat je er toch niet zeker van bent of het waargebeurt is.

soms is het beter om te zwijgen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 14:10

Als je weet hoe dat boek heet, laat het dan even weten als je wil! Ik wil dat weleens lezen...

Ik hou helemaal niet echt van kinderen (en daarom trekken ze altijd naar me toe denk ik Haha! ) maar dit is echt afschuwelijk. Misselijk

Heel raar, maar om de een of andere reden maakt het mij nog bozer als zoiets met dieren gebeurt...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 14:15

jakkes wart een verhalen zeg
ik ga maar ff wat leuks doen want hier wordt je spontaan depri van!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:53

aaahhh echt zielig als ik dit lees
raar maar ik vind dingen met dieren zieliger. k hou wel van kinderen als het maar leuke spontane zijn en geen brutale zoals me buurmeisje die vrouw die dat deed is door het dolle heen en moet in een inrichtting worden gestopt hoor@

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:00

oh wat vreselijk! Huilen
Sommige mensen zijn echt zwaar gestoord!
Bah echt vreselijk.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:55

ah getsie
dis toch echt heel erg sneu vooral voor die kinderen die hun broertjes en zusjes konden zien liggen, ( vooral dat jongetje die vluchtte!) Huilen Huilen * zit hier bijna te janken!* Huilen Huilen
zo'n man moeten ze nix gunnen, en die kinderen, als ze echt ergens op moet afreageren, neem dan een kussen ofzow maar dit slaat alles!
dus geen van de kinderen heeft het overleeft ( ben geen ster in zoiets goed lezen)
das....das..... tja
groetjes

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:35

Yooooo
dat eerste over dat meisje van 8 had ik vandaag gelezen in de krant (die ik loop APELDOORNSE COURANT Haha! ) En ik van het echt schandelig Huilen Huilen tis ook niet te geloven wat er allemaal voor ongelooflijks wat er allemaal aan de andere kant van de wereld gebeurd word er hellemaal stil van....


Lips are sealed


Maar ik ga nu AK en WI leren!! Misselijk
Nog 2 dagen naar schoool.. Haha!
En over 6 nachies jarig *LOL* Party!! Party!! *LOL*
En ik ga zo Slapen Dromen Slapen Doeiii welbokt!
XXX

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 22:18

Ik heb eens een boek gelezen over een kindje in een kast.Zelfde soort verhaal.
Dat is eigelijk een boekwat je niet voor je plezier leest, echt afgrijselijk!
Ikw eet niet meer hoe het heete eigelijk.
Ontzettend indrukwekkend, een jongetje dat door zijn vader in een kast wordt gezet. Zijn moeder verzorgt hem de eerste tijd wel en laat hem er af en toe uit, maar langzamerhand verslapt dat en blijft ie in de kast. Er wordt nog een baby geboren en zij wordt wel helemaal goed verzorgt enzo. Het was echt een superzielig verhaal, echt zo verschrikkelijk!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 22:20

ja jantina dat boek heb ik toen ook weleens gezien maar niet gelezen.volgens mij heet dat boek van renate dorrestijn ontaarde moeders.
maar het kan ook een ander zijn,want ik heb al haar boeken gelezen en dit kan dus een titel zijn die bij een ander verhaal hoorde.

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Bloemetje75, Cowgirl, CupCakes_, Facebook, Finesse, Geerten, girlyggirl, Jacksie, jokari, Knollboll, lovelady1, maj0, Michelle_96, Nieknollie, OmgiliBot, spookyskippy, Tucktuck, xPabloBokt, xYaartje, Zick_Zack, zuperzmoker en 183 bezoekers