Zijn er onder jullie gereformeerden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:21

hahahahaha ik weet er ook alles van, we hebben een dominee als buurman gehad, die heeft een keer een jongetje in z'n gezicht geslagen op tv.
Daar kreeg hij nog de gouden eikel voor uitgereikt, maar die wou hij niet aan nemen.
Ik vindt Dokkum ook erg daarin, het is hier op Zondag uitgestorven, je hebt hier 2 soorten volk op Zondag in de zomer.
De mensen die naar de kerk gaan, en de Amerikanen die Dokkum willen bekijken op hun race fiets Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:42

Lovely schreef:
Voor zover ik weet en heb kunnen nagaan is er geen god.
ik geloof ook niet in God (=extern), maar wel in het Goddelijke. iets dat in alles aanwezig is. het moet alleen gevonden worden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:56

Ik heb ook mijn keuze gemaakt en die behoort op dit moment niet tot welk geloof dan ook. Ik geloof in mijn eigen zaken en daar behoort ook een "God" bij, alleen niet zoals deze beschreven wordt in de Bijbel. Ik respecteer ieders mening, en ik denk dat dat voor iedereen zo is, omdat het iets is wat je niet kan bewijzen. Maar ik vind het wel heel erg interessant om een dienst bij te wonen of iets dergelijks en om meer over de religie te weten te komen. Ik moet wel zeggen dat sinds ik weer 'redelijk' in contact ben gekomen met de kerk, dat ik wel wat meer op mijn taalgebruik let, vooral om het respect voor anderen die wel geloven. Oke tuurlijk glipt er per ongeluk wel eens iets uit, maar als ik het zo min mogelijk probeer, dan verwacht ik ook een klein respect van de mensen die mij soms de fout in horen gaan, omdat ik het toch probeer. Lachen