Disneyland parijs

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 15:55

Ik ga samen met een collegaatje van mij een weekje naar Parijs in April.
We willen dan ook naar dinseyland.

Nu heb ik de vraag of je toevallig korting krijgt al je met zijn 2en bent en 2/3 dagen over het park wil banjeren.
Iemand die dat weet.

Ik heb al een brochure aangevraagd.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:58

Voor zover ik weer is er nooit geen speciale korting als je met een paar man bent maar. Dat begint pas bij extra groepen of in speciale periodes waar ze actie hebben. Have fun Lachen

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 16:00

kids zijn gratis deze periode d8 ik

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 17:40

Nee volgens mij krijg je geen korting. In de brochures van reisorganisaties staan de prijzen van de losse entree voor het park. Je hebt verschillende type kaartjes voor aantal dagen. Ook heb je nu 2 parken en kun je dus het ene dag in Disney Studios en de andere dag in het grote park!
Veel plezier, het is echt super daar..

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:27

Nog een kleine aanvulling op Fabienne1.

Er zijn nu inderdaad 2 parken. Je moet 's ochtend kiezen welk park je wilt gaan bezoeken. voor de Disney studio's geldt een bepaald maximum aantal bezoekers per dag. Het kan dus zo zijn dat als het erg druk is, en je bent er niet zo vroeg, je Disney studio's niet meer in komt. Na 5 uur 's middags mag je ook naar het andere park.
Eerlijk gezegd vond ik de Disney studio's een beetje tegenvallen. Maar het ziet er allemaal nog wat kaal uit en het is kleiner als het Disney thema park. Dat heeft meer sfeer. Alleen de Rock and Rollercoaster vond ik wel erg gaaf. Tong uitsteken

Ik geloof dat een kaart voor 2 dagen achtereen wel goedkoper is als 2 losse dag kaarten. Maar het is dan wel leuker om de nacht in een van de Disney hotels door te brengen, en dat scheelt je best wat reistijd. (i.p.v. terug naar Parijs te moeten gaan per metro)

En ik zou dan op dag een naarr de filmstudio's gaan, zodat je na 5 uur in het themapark kan en de tweede dag weer het themapark, daar heb je meer tijd voor nodig.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:56

Ga met Suzan mee, wij waren met drie uur uitgekeken in de Studio's
En anderhalve dag Thema park is ook voldoende (als je buiten de vakantie's gaat) tijdens de vakanties kan de wachttijd namelijk aardig oplopen...sta je de helft van de tijd alleen maar te wachten.

Je suis Charlie.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:26

In april is het toch niet zo druk, en van dat maximum heb ik trouwens nog niet gehoord. Disney studio's is leuk, maar het mist de Disneysfeer. Rockin' Rollercoaster is idd erg gaaf (lees: Ben er 4/5 keer achter elkaar ingeweest op een dag Haha!) Maar ook de Stuntshow en de Tour moet je niet missen! Disneyland zelf daarentegen is een ander verhaal. Zodra je 's morgens het park in gaat is het aan te raden als eerste naar de attracties te lopen waar het meestal het drukste is (Peter Pan, Star Tours, Space Mountain, Big Thunder Mountain, Sneeuwwitje, Pirates of the Carribean etc., ze staan ook in de folder vermeldt). Als je nog iets wil weten, kan je altijd pb'en (ben Disneyfiel, al 11x keer geweest Knipoog)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bielsje, Century, Coentjuh, ComscoreBot, dioni, Eefje_Sammy, Froukje, Goldwynn, Heide83, IASCrawler, Iccc, joyce83, karin30, kusjemariska, Mirjam79, mmajar, Peelie, Sabine, SemrushBot, tanec_meisje, Ufurio4e, wonanda, zonneglans en 103 bezoekers