Tips om de dag door te komen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Tips om de dag door te komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 11:33

Heb echt hulp nodig, anders denk ik dat ik aan het eind van de dag (en waarschijnlijk al aan het eind van de morgen Haha! ) compleet gek geworden ben....
Probleem: op mijn werk is het op het moment beetje stressig zeg maar, jaarafsluiting moet dit jaar dus over 10 dagen klaar zijn Boos! terwijl ook de "gewone"administratie van de maand december nog verwerkt moet worden....Is voor mijzelf niet zo'n groot probleem, alleen mijn cheffie...pff daar word je echt niet blij van, die man kan dus echt niet onder tijdsdruk werken, wat inhoudt dat hij bloednerveus is wat zich dus uit in de volgende verschijnselen:
in zichzelf praten
zingen (heel hard)
fluiten
alles wat hij doet, maakt verder geluid, en dan vooral hard, ordners neerknallen ipv neerleggen enz.
verder is hij ook nogeens verkouden, maar: geen tijd om zakdoek te pakken, dus neus ophalen elke seconde
wel tijd om hoestdrank te nemen, waarbij het dopje wordt uitgelikt (met geluid)
Kortom: HELP!!!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 11:35

Oor-dopjes indoen!!!!! Of ergens anders gaan zitten waar hij niet zit Haha!
Heel veel suc6!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 11:59

Misschien kun je een schotje plaatsen tussen geachte collega en jezelf Verward. Is er niet nog een kamertje elders vrij (vraag naar de bekende weg), dat je daar rustig kunt werken. Laatste alternatief is om hem te bekogelen met paperclips Haha!.
Sterkte met deze dag, ik kan me voorstellen dat het een opgave is.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 12:05

Lovely schreef:
Is er niet nog een kamertje elders vrij (vraag naar de bekende weg), dat je daar rustig kunt werken. Laatste alternatief is om hem te bekogelen met paperclips Haha!.


Kamers genoeg vrij (helaas Verward ), maar ik denk niet dat de relatie tussen mij en betreffende collega beter wordt als ik in een ander kamertje ga zitten, plus dat het niet handig is ivm spullen e.d. die ik nodig heb....
Paperclips werpen is misschien een idee, roep nu iedere keer STIL als hij geluid maakt, werkt helaas maar zeer kort Haha!
Denk echt dat ik vanavond afgepeigerd (fijn woord, afgepijgerd??) ben, en dan heb ik ook nog eens les om 19.30, weet nu al hoe dat er ongeveer uit gaat zien Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:07

Gewoon discman mee en koptelefoon op, hehe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:10

Je kunt hem ook met zakdoekjes gaan bekogelen en dan iedere keer roepen, 'hier heb je een doekie'.
Vorige week was hij nog gezond hoor, ik kwam hem nog tegen bij de winkeltjes Haha!.
Muziek harder zetten en anders schietgeluiden na gaan doen van grote ontploffingen enzovoort .

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 12:23

Heb mijn radio al harder gezet, maar helaas gaat hij dan meezingen Verward
Alleen zijn de teksten heeeeeel anders.
Enige oplossing is volgens mij om me maar heel hard te gaan concentreren op mijn werk en af toe afleiding zoeken in bokt, en me verder afsluiten voor alles wat om me heen gebeurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 15:01

Als je je maar weer op tijd 'openstelt', zo ongeveer tegen het moment dat het weekend begint... zoemer!!!!

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:30

Druk en zenuwachtig gedrag, neus ophalen en niet snuiten, tijdsdruk....
klinkt mogelijk als een cocaine probleem....

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:45

ik dacht eerder aan ongelovelijke afkick verschijnselen...............
Of is dat echt onmogelijk?

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:39

Zu k ng kunnen maar plots dacht ik; what about een hoestdrank verslaving, efedrine en codeine,
Noem 'm maar "Dopey" (niet echt doen hoor)