I did it!!!!!...( met name interessant voor heike..)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 18:30

YES!
de foto's zijn onderweg heike!
Mischien moet je overmorgen een middag vrij nemen, want ik wilde min paardenleven tot nu toe aan je opsturen ( ik praat dan over een periode van bijna 17 jaar..)en dat betekent dus dat er 16 foto's naar je op weg zijn..oeps!
je kan me misschien even mailen ( zie ook briefje)over de indeling ofzo. Mij maakt t niet zo veel uit, maar het kost misschien veel tijd als je t in 1 keer wil doen..?
Als het goed is heb je ze morgen, ben benieuwd wat je ( en de rest hier natuurlijk) er van vind!
Hoop eht dat t goed gaat met de post, anders ben ik veel dierbare en zeldzame foto's kwijt..? Huilen Verdrietig


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 18:47

het gaat vast wel goed! en ik laat het wel weten wanneer ze zijn aangekomen. Spannend hoor! zit er ook tekst bij?

nou ja die moet je anders maar even mailen. Ze ik die er ook bij. Och dat kan je anders zelf nog doen.

spannend......!!!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 18:52

off course, ik heb er een briefje bij gedaan met een korte toelichting per foto.
Wilde t liefst het hele verhaal bij de pony schrijcven ( en dat kan niet in 2 regels haha), maar dat wilde ik jou nietr aan doen.
maar mocht er iets onduidelijk zijn voor jou ( ik ken ze natuurlijk, maar heb geprobeerd t duidelijk temaken voor de buitenstaander) of je wilt gewoon wat meer weten, mail me dan even, krijg je aanvullende info!
Succes!
ps, vind je t wat te veel of komt het wel goed met alle foto's..??

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 18:55

het gaat allemaal goed komen met die foto's! dat weet ik zeker!

moet gewoon even aan de slag haha. Vind ik niet zo erg hoor. Ben benieuwd naar de foto's
Lachen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 19:11

Jippieeee eindelijk foto's van madelein met haar paardjes......ben eruuuuuuug benieud hoor vooral naar Leo en Roy.

Groetjes van jacqueline

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 19:21

jaaaaa..ikzelf vind deze erg gaaf ( paar 'portretjes' , paar actiefoto's oliebol! .. ben een gave springfoto vergeten arrrghh!! na ja, volgende keer maar weer dan.
ben trouwens ook 2 pasfoto's vergeten van 'voor' en 'na' ( woog eerst 90 nu 68) haha. grapje. nee, ik heb ( soms helaas..) mijn lange haar afgeknipt en loop nu sinds 2 maanden met een kort ," Iers-roodachtig" koppie rond ( staat soms niet slecht, want ik ben erg bleek.., maar soms loop ik echt voor l.. )
maar ik wilde eens even iets anders en dat heb ik nu, en t groeit wel weer bij als ik dat wil ( hoop ik..aaarggh)
Maar goed, ik dacht dat t misschien leuk was dat jullie mijzelf goed konden zien, en dat kan alleen op die pasfoto's, op de paardenfoto's zie je t niet echt goed. maar misschien heb ik nu teveel eigen dunk en willen jullie mij helemaal niet zien..haha..?!
Ikzelf vind t wel leuk als ik een beeld heb van degene achter de berichtjes.
heike en bart heb ik wel een beetje gezien, maar de rest niet.
ehh.. misschien moet/mag ik t hier niet vragen, maar hebben jullie eigenlijk een relatie, meer dan vriendschap, of is dat geweest of lijkt dat alleen zo?
heej jacq., ik heb van jou ook geen foto's gezien, alleen van je paardjes Knipoog
Ik wil wel jullie reactie lezen hoor positief of minder positief, maaklt me niet uit!
doei!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 19:26

ehhhh... huh??
blond??? altzheimer??? gilles de la tourette... Verward Scheve mond\ Verward
Ik zou toch zweren dat ik een ander woord intypte dan oliebol..??!
pling! nu ga ik eindelijk ook misschien eventueel dat poedersuikergedoe begrijpen...
ik ben dom!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 20:02

haha nee hoor je bent niet dom.

Enne ja hoe het tussen bart en mij zit?!

we zijn hele goede vrienden met net iets meer dan geen relatie en net iets minder dan wel een relatie. Denk dat ik het zo het beste uitleg.

maar bart is mijn beste vriend. iemand die ik compleet vertrouw en waar ik bijna alles tegen vertel. Ik ga ermee op vakantie en..tja

we hebben wel een tijd echte verkering gehad zoals dat dan heet. Toen bewust wat afstand genomen maar das toch wel heel moeilijk. We kunnen het namelijk super met elkaar vinden maar?!?

Ja toch Bart? zo goed uitgelegd

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 20:36

Jep, kan me wel in die uitleg vinden.. Als je het niet helemaal snapt als je dit allemaal leest; niet getreurd, wij zijn er ook nog niet helemaal uit *LOL*

Maar ja, Heike is gewoon een gigantische schat van een meid, heeeeeeeeeeeeeeel goede vrienden dus.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 20:55

whaaa het wordt 'eng' herkenbaar zal ik maar zeggen!!
Is dit toeval of zijn een aantal paardenmeiden een beetje hetzelfde..?
Mijn verhaal ( probeer t kort te houden):
iets van 5 jaar geleden leerde ik Michiel kennen, een ex-klasgenoot van mijn zus. We speelden toevallig samen in een film ( niet op tv geweest hoor ,helaas haha), gemaakt door een vriendin van mijn zus en waarin veel flakkeeënaarse jongeren meespeelden.
We 'speelden' regelmatig samen in die film ( stomme vage rollen trouwens, maar dat terzijde)
Toevallig ging ik naar en MBO ( 1 jaartje..) waar hij ook op zat, hij allen int laatste jaar, ik in t eerste. Afijn 'van het 1 kwam het ander' en we hadden opeens een vrij serieuze relatie. Michiel was en is erg aardig, behulpzaam, meegaand etc. en dat is ( raar misschien maar waar) ook de rden dat ik na een paar maanden besloot er voorlopig een puntje achter te zetten en even afstand te nemen. Hij is echt een schat, maar ik heb af en toe wat spanning en 'tegengas' nodig zal ik maar zeggen. Weet niet hoe ik anders uit moet leggen.
We hebben samen ons koetsiersbewijs gedaan, want hij houdt ook erg van 't buitenleven, werkt op een boerderij soms, vind paarden best leuk, etc.
We hebben elkaar een korte tijd amper gezien of gsproken, maar langzamerhand kregen we toch steeds meer contact en de laatste tijd spreken en zien we elkaar zeer regelmatig en zijn we erg geode vrienden geworden.Soms meer dan dat... maar .. nou ja laat ook maar, jullie begrijpen me wel denk ik.. *zucht*..
Inderdaad, ik bespreek zo ongeveer alles met hem (en hij met mij) en het klikt gewoon erg goed. Ook praten we gewoon over mensen die hij of ik op dat moment wel leuk vind,etc.
Ik heb er dan ook lang over getwijfeld ( en nog soms) of ik niet erg dom bezig ben en dat ik gewoon blij moet zijn met zo iemand. Mijn moeder begreep er ook maar weinig van, toen ik zei dat we 'niets' meer hadden toen. Hij is zeg maar de ideale schoonzoon haha: humor, aardig, attent, goed opgeleid, we delen veel dezelfde hobbies, etc.
maar voor we weer zgn verkering ( ik gebruik dat woord echt nooit, maar om even duidelijk te maken wat ik bedoel..) zouden krijgen, wil ik eerst voor mezelf 200% zeker weten dat ik er niet weer na een bep. tijd mee wil stoppen om dezelfde reden als toen.. want daar ben ik voor op mijn hoede. Ik had/heb ook een beetje het idee dat hij losser en voor mij wat 'leuker' is nu we 'niets' meer hebben dan toen we een seieuze relatie hadden. Toen had ik t idee dat hij zich erg aan mij aanpaste en dat hoeft dus niet zo.. zonder hem tekort willen doen want t is gewoon een schat!
Ik heb ook vriendjes gehad die -al zeg ik het zelf- er mochten zijn, maar dat ook wisten van zichzelf en die vaak van het type waren van"ik bel nog wel.." Verdrietig haha. Nie allemaal hoor, maar..
Afijn, ik persoonlijk vind jullie verhaal erg gelijk aan ons verhaal..
Sjemig (wordt dit nu ook gecensureerd haha?) ik geef mezelf wel erg bloot aan een paar wildvreemden Knipoog
hmm.. zal ik t deleten.. nee, laat maar staan.

Moest even over je zin denken ( en 2 keer lezen) van; "minder dan een relatie maar meer dan geen relatie" ofzoiets (..)maar begrijp m toch wel helemaal!

madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 21:03

oh jee, nog meer herkenbaar ( reactie bart stond nog niet toen ik ging typen) haha!
Wie weet.. als wij elkaar ( 4-en..) over 15 jaar nog 'ns tegenkomen.. 'med barn' haha..
En dat heike een schat is wil ik best geloven hoor, al ken ik haar alleen van t net! En dat moet jij ook zijn begrijp ik uit heike d'r verhaal?! Lachen
Ehh.. Kan vi til 'all you need' ..?
*LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 21:43

hihi madelein. Ik begrijp je he-le-maal! en dat je je zo blootgeeft op het net. Tja we zijn toch niet zomaar wildvreemde. we beginnen elkaar als best wat beter te kennen.

maar ik ben ook heel blij met bart. En zou niet weten wat ik zonder hem moest. maar weet ook niet wat ik *met* hem moet. Hmm zelfs dat weet ik eigenlijk wel. Maar toch. We zien vanzelf wel waar het schip strand, nietdan?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:34

Ik wil bijna als 'lieve Mona' klinken:

Ga voor je geluk! Mijn vriendje was eerst ook een hele goede vriend. We hebben vanaf de tweede klas middelbare school samen in de klas gezeten en in de zesde klas werd het pas iets.
Ik ben nog steeds hartstikke blij met hem en dat komt echt door die vriendschap.

En Heike en Bart: you got me fooled, ik dacht eigenlijk dat jullie samen woonden hihihi

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:37

Ik wist dat jullie niet samen woonden, maar ik wist bijna zeker dat jullie wel wat hebben samen. Nou hebben jullie ook wel wat samen, maar das anders dan ik gedacht had. Jeetje, ik geloof dat het laat begint te worden. Ik begin een beetje wartaal uit te slaan...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 22:53

pfioew!
en ik maar denken dat ik een domme cq vreemde vraag ging stellen.. blijken er veek meer met het vraagstuk HeBa rond te lopen haha!
ja, zo denk ik ook regelmatig, ga voor de zekerheid, geluk, etc. et. maar dan zie ik soms mannen waarvan ik dan denk: "hmm... wow.. that's him". zoiets dus. En zolang ik dat heb, vraag ik me af of het dan 'lang leeft' tussen Michiel en mij..
Maar dat hebben jullie misschien ook nog wel soms?
Inderdaad, echt 'verliefd' blijf je toch nooit je hele leven op iemand, al lijkt iets op t moment nog zo passioneel, spannend, etc. dan kun je misschien beter voor iem,and gaan weaarvan je zeker weet dat je er van op aan kan en wat je aan 'm hebt.

ach, we'll see
wordt vervolgd..
ooit Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 22:58

haha heel veel mensen snappen niet hoe het zit. Ik inc.. och ja we komen er wel uit hoor. Hij is en blijft mijn maatje.

Maar ik moet eerst zelf nog een boel leren enzo voor ik 'vast' wil zitten. Tijd genoeg daarvoor nietdan?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 07:08

ahahah ik dacht dat jullie broer en zus waren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dom van mij hahaha

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 07:38

wahhahaha en zo zijn er vast nog wel meer variaties?!?! whahaha LOL moeder en zoon, neef en nicht, oma en klein zoon uuuuhm nouja een hele boel *LOL* en al dieversies natuurlijk omgedraaid Knipoog

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie