Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Megamutsj

Berichten: 4446
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 13:57

Ja wij hebben hier ook een dyson, echt een geweldig ding. Zuigt goed, zoveel lawaai maakt die niet (met wat ik gewend ben Clown ) en hij is makkelijk hanteerbaar!

Life is not like a box of chocolates unless there's a few turds in the box.


CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 14:36

MissDonna schreef:
ik vind ze belachelijk duur, zijn ook genoeg andere die het goed doen. Wij hebben een simpele Maar doet het prima! Ja


Het is maar welke eisen je stelt...

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-08 15:44

ik De Dc20 origin was nu in de aanbieding bij onze plaatselijke verkoper, er komen nieuwe types op de markt. De nieuwe voor huisdieren komt bruto op iets van 539 euro, dat wordt dan de Dc23.
Wat een geld zeg. De DC20 was nu 299 euro, maar zonder parket en speciale borstel voor de huisdieren.

Anoniem

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:26

Die van 500 zie zelf niet zitten.
Van 300 is ook goed.
Al heb ik dan ook geen parket, boven wel laminaat en dat maakt geen krassen ofzo.

Met 3 honden binnen.
De paarden buiten, dus ook de rijbak enzo, waar ik dan weer eens niet oplet en met zand aan de schoenen naar binnen dender, zou ik echt nooit meer anders willen.
Als je ziet hoe vaak die bak vol is... als dat elke keer een zak moet kosten

En dat schoonmaken vind ik ook wel meevallen.
Dat filtertje klop ik eens uit.
En een keer in de tig tijd in een sopje.
En dan spuit ik een keer met de tuinslang door de bak. In de zon laten drogen en hup daar gaan we weer een paar maanden Lachen

Marus
Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: Friesland

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:29

Wij hebben ook de Dyson, hiervoor een phillips ook zonder zak! Ik moet erg aan de Dyson wennen. Vond de Phillips tot nu toe makkelijker en behendiger... Ik maak de Dyson schoon met de compressor, blaas je zo al het stof mee weg.. Ik vind um wel behoorlijk lawaai maken...In vergelijking met de vorige zuiger.

De beste therapie->mijn paard

Moska

Berichten: 3391
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:00

Wij denken er over om komende week de Dyson DC11 Allergy aan te schaffen. NIet omdat we allergisch zijn, maar hij is in de aanbieding bij de Makro voor 236 incl btw en wordt geleverd incl parketborstel. Alleen zuigt deze ook gemakkelijk kattenharen op?

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-08 14:44

dank je wel voor de tip van de macro, hebben ze ook de dyson voor huisdieren in de aanbieding?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:52

Ik zag hem ook in het Macro krantje. Stond bij dat hij ook geschikt was voor huisdierenharen. Ze hadden alleen de DC11 allergy.

Ik ben trouwens erg blij met mijn DC20 Allergy. Bevalt super goed! Was € 299.00. Helaas zag ik hem na aanschaf bij de V&D in ene ook voor die prijs maar dan met gratis parketborstel die ik nu dus niet heb maar ja helaas pindakaas.

Moska

Berichten: 3391
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:51

Ze verkopen ook die andere Dysons, maar of die in de aanbieding zijn weet ik niet. Zal hem van de week eens van dichtbij bewonderen.

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

secricible

Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:59

Mijn ouders kochtte de dyson voor de verbouwing, omdat de dyson er om bekend stond dat hij ook heel fijn gruis zonder problemen op kon zuigen en niet verstopt zou raken. Helaas hebben veel andere stofzuigers hier wel last van met fijn gruis.
Na 1 week verbouwen was het al zover: de dyson deed het niet meer. Uiteraard meteen opgebeld naar Dyson, maar we kregen te horen dat het ons eigen probleem was, de dyson was niet gebouwd op fijn gruis!
Mijn moeder is toen naar de verkoper gestapt, deze heeft mijn ouders aangeraden de filter eens schoon te blazen, en als dit niet zou lukken kregen ze van de verkoper een nieuwe, deze zou het regelen met dyson, aangezien ze in de winkel komen demonstreren met bloem. Dit is nog veel fijner!
Gelukkig deed de dyson het weer nadat deze bewerkt was met een compressor, maar ben sindsdien niet meer zo te spreken over dyson. Goede stofzuiger, dat ontken ik niet, maar niet zo goed als ze hem doen voorkomen. Bovendien is de service duidelijk onder de maat.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Anoniem

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:21

Voor mij nooit meer wat anders dan een Dyson. Beste investering ooit gedaan in een huishoudelijke dinges Haha!
Zuigt echt 3x zoveel op als mijn Electrolux die ik hiervoor had. Elke keer zuigen is een bak vol. Ook geen enkel probleem met zand of wat dan ook. (niet verder vertellen maar ik zuig er zelfs de open haard mee uit, tot en met de aslade aan toe Knipoog )

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:37

Hier vinden ze hem heel fijn Clown, net aangeschaft.
Mijn ouders waren ook helemaal verbaasd dat na elke keer stofzuigen dat bakje al helemaal vol zit, deze zuigt dus iets beter als onze vorige Vork

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:55

Ik ben anti-dyson Whoosh!
Ik vind ze belachelijk duur en hun geld niet waard... Goede stofzuigers hoor, maar niet voor die prijs...
En echt handig vind ik ze ook niet.
Doe mij maar een goede miele of philips ofzo, van ongeveer zo tussen de 150/200euro.
Stofzuigertjes van 50euro zijn idd niets waard
Ik zag trouwens zo'n stofzuiger die zelf je huis stofzuigt, zo'n robotding, voor de prijs van de goedkoopste dyson.. Doe mij maar liever die Haha! Vork

Anoniem

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:59

Milly_ schreef:
Doe mij maar een goede miele of philips ofzo, van ongeveer zo tussen de 150/200euro.


Psssst niet verder vertellen hoor, maar tel daar de prijs van je stofzakken bij op en je had een Dyson kunnen kopen, die veel meer opzuigt Afbeelding

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:01

die vind je ook zonder zak hoor. En ik vind helemaal niet dat dyson meer opzuigt dan zo'n miele ofzo, integendeel, ik vind miele en philips beter

Anoniem

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:12

Die heb ik nooit gehad, dus ken ik ook niet. Maar ik dacht altijd dat mijn Electrolux ook goed zoog. 'k Schrok me rot joh de eerste keer dat de Dyson 't overgenomen had Bloos

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:16

electrolux vind ik ook geen fantastische stofzuigers...
Hangt ook wel van model af natuurlijk, ik heb ook al betere en slechtere vb philps in handen gehad...
Ik krijg er heel wat in handen, ben poetsvrouw Bloos

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:42

Ik ben Dyson fan! Ben er supertevreden over.
We hebben sindskort ook de kruimeldief van dit merk, ideaal.

...

Moska

Berichten: 3391
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:36

Hij staat inmiddels te pronken in de kamer (hebben in ons huidige huis geen bergruimte, in het nieuwe huis komt ie in de kast). Zal vanmiddag aan het stofzuigen!

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Re: Stofzuiger Dyson, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 11:23

Ik heb de DC 08 Allergy en ben er super tevreden over. Mijn moeder heeft een tijdje een phillips (zonder stofzak) gehad en die zoog half zo goed als mijn dyson. Wat betreft het lawaai, vind ik het ook reuze meevallen. Ik heb een golden retriever en als ik zie hoeveel haren mijn dyson weet op te zuigen, verbaas ik me er altijd over de mijn hond nog haren op zijn lijf heeft.
Prima stofzuiger en, naar mijn idee, zijn geld ook absoluut waard.
Tip: vind je de dyson in anschaf te duur, kijk dan eens op www.ebay.de . Mijn broer heeft daar een tweede hands vandaan en die doet het absoluut prima. Ook zijn ze daar regelmatig nieuw te vinden voor een erg leuke prijs.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Facebook, Lalidan en 98 bezoekers