Bokt.nl • Ben, aaaargh (mobiel netwerk dus :))
Pagina 1 van de 1

Ben, aaaargh (mobiel netwerk dus :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 17:40
door Poosje81
al in oktober heb ik aangegeven mijn contract te willen verlengen en ik zou binnen 2 weken een nieuw mobje hebben
maar ondertussen is het december, nog geen telefoon én omdat mijn oude kapot is, ben ik dus al een hele tijd niet meer bereikbaar.
Vervolgens krijg ik vandaag een notificatie dat ik te weinig berekent ben over de periode 07-08-2003 tot 07-09-2003 voor een bedrag van 200 euro

zo, hoe krijg je mij kwaad? Nou, door me nu al meer dan 30 minuten in de wacht te zetten als ik naar een betaald nummer aan het bellen ben!!!!!

Dus, ik ga maar eens wat officiele klachten opzetten, als er mensen zijn die problemen hebben met Ben, pb of mail me dan!!
[/b]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 17:43
door batje
pb maxx eens, ik pb je vanavond wel even over mijn grote vriend Ben Tong uitsteken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 17:45
door Poosje81
graag!! hoe meer mensen hoe beter: en uitgebreidomschrijven aub

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 17:48
door Karin
Ik heb er ook nog wel eentje voor je, heb er drie klachtenbrieven over geschreven maar nooit bericht terug gehad, niet eens een ontvangstbevestiging.

En toen ik een paar maanden later (mede daardoor) mijn abonnement had opgezegd kreeg ik ineens wèl 'persoonlijke' post van ze: dat ze het jammer vonden dat ik mijn abo had opgezegd en dat ze me nu een aanbieding mochten doen. Beetje laat jongens...

Ik PB je wel ff over de hele kwestie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 20:58
door XoNo
Ik ben met mijn eerste mobieltje ook met Ben begonnen. Binnen de kortste keren over gestapt omdat ik gewoon heel slecht bereik had. Maar verder geen grotere problemen eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 22:51
door Anoniem
Bel al bijna 3 jaar met ben, werkelijk nog nooit problemen gehad! Al vind ik de pre-paid beter qua bereik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-02 23:55
door lies
Ik ben ook een tevreden Ben-gebruiker. In januari bel ik ook 3 jaar met Ben.
Heb eenmaal een klacht gehad en daar is idd niet op gereageerd. Niet zo netjes, maar toe maar. Ik vergeef het ze Lachen
Enige plek waar ik nog steeds geen bereik heb is in het centrum (?) van Steenwijk. En in de Ardennen, maar daar kom ik niet zo vaak Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-02 00:16
door kojack
He hallo
Oh wat een drama's met BEN heb ik meegemaakt zeg !!
Kreeg in het begin vreselijk hoge rekeningen, oke ik bel erg veel maar zoveel kan ik me nooit voorstellen (kreeg rekeningen van 1200 gelden !!!)
Nou wij dus een specificatie opgevraagd, na 3 hoge rekeningen en jah hoor er stonden nummers op die wij nooit hadden gebeld.
Ondertussen ook de specificaties van de andere rekeningen gevraagd en dat was precies hetzelfde!
Na een aantal klachtbrieven, een deurwaarder is er een rechtzaak gekomen en jah hoor wij werden in ons gelijk gesteld, het was namelijk al vaker gebeurd bij BEN!!!
Dus veel succes ermee

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-02 00:18
door Barb
Ik had ook BEN maar ben overgestapt op KPN omdat dat de enige is waarmee ik hier bereik heb.
Met de klantenservice van BEN heb ik nooit problemen gehad
Ben altijd keurig geholpen zonder lange wachttijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-02 00:25
door kaj
Mijn broer heeft ook een tijd ben gehad (misschien nog wel steeds weet ik eigenlijk niet) en hij had ook een paar keer hele hoge rekeningen terwijl hij eigenlijk zeker wist niet zoveel gebeld te hebben.
Nou ja hij is er niet achteraan gegaan toen maar je hoort wel van meer mensen dat ze er problemen mee hebben gehad.

In januari komt eindelijk de uitslag van de consumentenbond over de klantenservice van de mobiele providers.
Ik weet wel dat Ben ervoor was om de factuurvragen niet te laten meewegen in het onderzoek.
Waarom geen idee maar ik vind het wel vreemd. Als je niets te verbergen hebt dan doe je daar ook niet moeilijk over toch?

Maar goed veel succes ermee in ieder geval!
En mocht je een ander abo willen afsluiten pb me maar Knipoog
Ik werk tenslotte ook bij een mobiele provider. Toestellevering via telefonische bestelling staat nu op binnen tien werkdagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-02 12:39
door Maxx
Hmmm, blij dit topic even te lezen. Ik weet dus dat ze mijn klachtenbrief hebben ontvangen (stond in hun systeem), maar heb dus nog geen reactie gehad. Ik ga binnenkort maar weer eens boos bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-02 12:55
door Prima
Nou ik heb geen enkele problemen met ze gehad. Heb nog steeds die Ben intro abbonement. Gelukkig maar, want mijn tel rekening is nooit veel hoger als 90 euro. Heb tussendoor ook nog een libetel gehad. Die was ongeveer 2x zo duur, dus ik ben bijzonder blij met Ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-02 12:51
door Kleintje
Geen enkel probleem met Ben gehad, nog nooit. Altijd keurig behandeld en dit is al ruim 3 jaar zo!