??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jjammie
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-03-02

??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 17:27

yjm
Laatst bijgewerkt door Jjammie op 12-01-03 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:36

Maak je geen zorgen. Toen ik stopte met de pil, ben ik ruim vier maanden niet meer ongesteld geweest omdat mijn lichaam er niets meer van snapte. Het kan ook zijn dat je de eerste twee maanden nadat je gestopt bent nog wel ongesteld bent en dan ineens zes weken niet ofzo. Heel erg raar, maar het schijnt toch normaal te zijn. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar als de laatste keer in juli was dan zou ik me echt geen zorgen maken, dan kan er gewoon niets mis zijn. Weet je trouwens dat je menstruatie ook door stress kan uitblijven? Blijf dus gewoon rustig. Het komt vanzelf echt wel.
Mocht je je er toch zorgen om blijven maken dan zou ik gewoon contact opnemen met een arts. Wanneer je die in het telefonisch spreekuur belt, kan hij je er waarschijnlijk wel van verzekeren dat er echt niets aan de hand is. En als je het van dat soort mensen hoort, dan ben je meestal toch net iets rustiger, merk ik in ieder geval zelf altijd.
Afvallen is trouwens gewoonlijk als je met de pil stopt. Daar hoef je verder ook niets voor te doen. Door de pil houd je meestal meer vocht vast dan gewoonlijk en wanneer je stopt, verdwijnt dat weer. Vandaar dat je bent afgevallen. Er kunnen nog wel twee kilootjes verdwijnen hoor, kijk daar niet raar van op!
Sterkte ermee, maar ik weet zeker dat er echt niets aan de hand is hoor! Lachen

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:36

Heb je ook veel stres??
Vaak kan menstruatie weg blijven als je bijv heel erg gestrest bent.

En inderdaad kan je cyclus een beetje de kluts zijn kwijt geraakt doordat je gestopt bent.
Ik denk dat dat de reden is.

Groetjes: Corina

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:49

Als je stopt met de pil wordt je cyclus weer net zo onregelmatig als voordat je met de pil begon.
' t komt vanzelf wel weer.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:13

Ken een geval waarbij het meisje 19 a 21 weken zwanger bleek bij schoolonderzoek (werd doorgestuurd naar gynecoloog, de schooldokter voelde "iets", vermoedelijk vleesboom) ... ze bleef gewoon menstrueren ... Niet om je schrik aan te jagen, maar wel om aan te tonen dat je de mogelijkheid niet mag uitsluiten, ook al is het onwaarschijnlijk.