Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:25

Ik heb een mail terug en zou zomaar zaterdagavond kunnen komen kijken (spannend wel, nieuwe mensen enzo en pas ik dan wel ergens bij en... ). Iemand die er dan ook is die me op sleeptouw wil nemen? Manlief kan ook mee, maar die kan niet dansen.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)


eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 09:50

Tink89 schreef:
Ik heb een mail terug en zou zomaar zaterdagavond kunnen komen kijken (spannend wel, nieuwe mensen enzo en pas ik dan wel ergens bij en... ). Iemand die er dan ook is die me op sleeptouw wil nemen? Manlief kan ook mee, maar die kan niet dansen.
ah ik lees dit nu pas, wij konden niet. Ben je toch nog geweest? Vraag anders of je bij een les mag komen kijken, dan is de drempel misschien minder groot?

Insta: ArtbyEvaRoeters

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 10:20

eva1969 schreef:
Tink89 schreef:
Ik heb een mail terug en zou zomaar zaterdagavond kunnen komen kijken (spannend wel, nieuwe mensen enzo en pas ik dan wel ergens bij en... ). Iemand die er dan ook is die me op sleeptouw wil nemen? Manlief kan ook mee, maar die kan niet dansen.
ah ik lees dit nu pas, wij konden niet. Ben je toch nog geweest? Vraag anders of je bij een les mag komen kijken, dan is de drempel misschien minder groot?


Da's precies wat ik gevraagd heb :D

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 15:06

Ah top, ik ben benieuwd!

Insta: ArtbyEvaRoeters

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 17:12

Ik ga zaterdag dan toch eindelijk dansschoenen kopen in Hilversum. Heb de 16e een dansgala, dus begin al zenuwachtig te worden (heb net 10 lessen achter de rug :+ ). Wordt waarschijnlijk meer barhangen dan dansen :D

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 18:50

Nu op vakantie, maar daarna ga ik bij een les kijken. Ben benieuwd!

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:31

Leuk paardje! Bij ons op de dansschool hebben we al gemerkt dat juist de pro's ook veel barhangen, en dat ze het leuk vinden om ondertussen wat tips te geven.
Voorbeeldje: met een avond vrijdansen zetten wij een waardeloze tango in, ons tempo lag veel te hoog. Wij lekker klooien, want het liep natuurlijk voor geen meter. Na 3x het setje basispassen kwam er iemand die wij nog nooit gezien hadden naar ons toe, om naast ons de basispas mee te dansen in het juiste tempo. Heel fijn :) op die manier kun je dan als beginner ook gewoon leuk meedoen, al ziet het er wel crappy uit naast een pro.

Wij hebben binnenkort diner dansant ter ere van de kerst :) ik denk dat dat ook heel leuk gaat worden

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:38

Tink89 schreef:
Nu op vakantie, maar daarna ga ik bij een les kijken. Ben benieuwd!

Leuk! Welke dag ga je kijken. Voor nu fijne vakantie!

@paardje, dat komt vast goed!

Insta: ArtbyEvaRoeters

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:00

Ohhh wat leuk dat er activiteit is in dit topic :D ! Mag ik mezelf ook melden? Zie dat er hier ook mensen in het topic zitten uit mijn regio, dus dat maakt het helemaal leuk :o (trainingslocatie Kaatsheuvel e.o., leslocatie Sittard, beide fantastische locaties met héle lieve mensen).

eva1969 schreef:
Ah top, ik ben benieuwd!

Hebben wij elkaar niet al eens gezien? :o Les je op donderdag?

Tink89 schreef:
Nu op vakantie, maar daarna ga ik bij een les kijken. Ben benieuwd!

Weet zeker dat het je gaat bevallen :)

mirriezz schreef:
Leuk paardje! Bij ons op de dansschool hebben we al gemerkt dat juist de pro's ook veel barhangen, en dat ze het leuk vinden om ondertussen wat tips te geven.
Voorbeeldje: met een avond vrijdansen zetten wij een waardeloze tango in, ons tempo lag veel te hoog. Wij lekker klooien, want het liep natuurlijk voor geen meter. Na 3x het setje basispassen kwam er iemand die wij nog nooit gezien hadden naar ons toe, om naast ons de basispas mee te dansen in het juiste tempo. Heel fijn :) op die manier kun je dan als beginner ook gewoon leuk meedoen, al ziet het er wel crappy uit naast een pro.

Wij hebben binnenkort diner dansant ter ere van de kerst :) ik denk dat dat ook heel leuk gaat worden

Deze interactie is echt heel leuk! Mensen helpen heel graag, ze kijken nooit op je neer, en andersom zijn mensen ook altijd heel dankbaar als je ze helpt :).

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 16:25

Sittard ja, dans je bij clara?

En dit weekend is het een beetje druk, maar misschien kom ik volgende week wel kijken.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 16:45

Tink89 schreef:
Sittard ja, dans je bij clara?

En dit weekend is het een beetje druk, maar misschien kom ik volgende week wel kijken.


Ja klopt :)! Heel blij met haar.

Welke dag ga je kijken? Waarschijnlijk zien we elkaar vanzelf dan wel een keer :).

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 15:56

@ MissMiekje, mijn eigen les is op vrijdag maar ik heb wel eens op donderdag ingevallen als de danspartner van mijn man niet kon.

Op maandag kijk ik vaak bij de latintraining van mijn zoon.

Insta: ArtbyEvaRoeters

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:45

eva1969 schreef:
@ MissMiekje, mijn eigen les is op vrijdag maar ik heb wel eens op donderdag ingevallen als de danspartner van mijn man niet kon.

Op maandag kijk ik vaak bij de latintraining van mijn zoon.


Ja uw zoon ken ik wel vanuit de NDO :), traint ook in Kaatsheuvel? Of nog steeds Waalwijk?

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 09:34

Vanaaf lekker vrijdansen in Hoeven :-) :-)

Wel wat hoger leeftijds gemiddelde, maar fijne muziek en vloer :D

http://www.trailteam.nl
getrouwd met de liefste man op de wereld, 08-10-2010 :) :) :)
met stippen op zn kont, kan je de hele wereld rond :-)

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:01

MissMiekjee schreef:
eva1969 schreef:
@ MissMiekje, mijn eigen les is op vrijdag maar ik heb wel eens op donderdag ingevallen als de danspartner van mijn man niet kon.

Op maandag kijk ik vaak bij de latintraining van mijn zoon.


Ja uw zoon ken ik wel vanuit de NDO :), traint ook in Kaatsheuvel? Of nog steeds Waalwijk?

Ik ben geen u hoor (oud voel ik me toch al haha)
Nee mijn zoon is al ruim 2 jaar weg bij Waalwijk. Hij traint op maandag bij Dancewing.

Maar nou heb ik echt nog geen idee wie jij bent?......

Insta: ArtbyEvaRoeters

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:58

Oh ik zie dat ik me verder nog niet heb voorgesteld, oeps :o . Ik ben Mieke, nu 21 jaar en recentelijk voor het eerst gestart in de Hoofdklasse NADB, samen met mijn vriend, alleen ballroom :). Begin dit jaar 2 keer uitgekomen in de masterclass bij de NDO, daarvoor een paar wedstrijden National Amateurs, een enkele keer WDC gedaan (Assen/Nieuwegein/Eindhoven), heb helaas wat partnerwissels gehad, maar nu heel erg blij met mijn partner die nooit meer weggaat <3 . Danste in de wit-zwarte jurk afgelopen jaar :) (volgens mij was er daar ook maar 1 van haha). We trainen op maandag/donderdag in Kaatsheuvel, vrijdag in Oss/Elshout, en op dinsdag les in Sittard bij Clara.

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 01:31

weer een heerlijke dansavond opzitten in Hoeven..
nu de gemiddelde leeftijd toch ietsje lager, haha
fijne vloer is het toch daar, zwevend en ruim.
flink meters maken, heerlijk..

http://www.trailteam.nl
getrouwd met de liefste man op de wereld, 08-10-2010 :) :) :)
met stippen op zn kont, kan je de hele wereld rond :-)

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:21

@MissMiekje, na wat speurwerk geloof ik dat ik je jurk ken maar verder kom ik nog niet hahaha. Ik ben ook meer latin-georiënteerd, sorry.

@Bicci, wat fijn zo'n leuke dansavond. Daar kan je weer even mee vooruit.

Wij vanmorgenvroeg weer een fijne privéles gehad. Lastig dat ik me nog te onzeker voel om alles op een trainingsavond door te lopen. Dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken. Misschien komt dat ooit nog.

Insta: ArtbyEvaRoeters

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:30

eva1969 schreef:
@MissMiekje, na wat speurwerk geloof ik dat ik je jurk ken maar verder kom ik nog niet hahaha. Ik ben ook meer latin-georiënteerd, sorry.

@Bicci, wat fijn zo'n leuke dansavond. Daar kan je weer even mee vooruit.

Wij vanmorgenvroeg weer een fijne privéles gehad. Lastig dat ik me nog te onzeker voel om alles op een trainingsavond door te lopen. Dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken. Misschien komt dat ooit nog.


Ohja nee ik dans geen latin :o , we komen elkaar vast nog eens tegen! En wat betreft de trainingsavond, gewoon doen hoor +:)+ , er zijn vaker recreatieve dansers die gewoon hun geleerde dingetjes uit de groepsles even willen doornemen, daar kijkt niemand raar van op :)! Fijn dat je les goed ging!


bicci schreef:
weer een heerlijke dansavond opzitten in Hoeven..
nu de gemiddelde leeftijd toch ietsje lager, haha
fijne vloer is het toch daar, zwevend en ruim.
flink meters maken, heerlijk..


Waar is het precies in Hoeven? :) Ik ken het helemaal niet...
Toch fijn hè zo'n dansavond, is hartstikke leuk om vrijblijvend alles weer eens op te frissen.

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:44

echt wel eva1969 :))
komende vrijdag weer en zaterdag in Zegge. :D

@Miss,
het is meestal een buurthuis, over het algemeen met wat hogere leeftijd en qua muziek ook vaak niet mijn ding, maar hey, dansen is dansen.
en anders is het altijd op dansscholen die af en toe eens vrije dansavond organiseren.
:D
we hebben een leuke dj gevonden, die draait vooral country en das dus heel duidelijk wel mijn ding, haha
en af en toe wat line dansjes voor de liefhebbers...
mooi pauze momentje is dat dan gelijk voor mij.. :)

http://www.trailteam.nl
getrouwd met de liefste man op de wereld, 08-10-2010 :) :) :)
met stippen op zn kont, kan je de hele wereld rond :-)

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:33

Ik ga komende week echt kijken in Kaatsheuvel!

Voor de mensen die bij Clara en in Kaatsheuvel dansen: is het niveau vergelijkbaar? Bij Clara heb ik tot en met het eerste half jaar topklasse gedanst en weet niet zo goed bij welke les ik in Kaatsheuvel kan gaan kijken..

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:11

Hoe lang heb je niet gedanst en met wie ga je dansen en wat is zijn (haar?) niveau. Dat is allemaal ook een beetje van toepassing denk ik.

Insta: ArtbyEvaRoeters

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:18

eva1969 schreef:
Hoe lang heb je niet gedanst en met wie ga je dansen en wat is zijn (haar?) niveau. Dat is allemaal ook een beetje van toepassing denk ik.


Ik heb tien jaar geleden voor het laatst serieus gedanst, wel nog tussendoor 'gewoon' recreatief. Ik krijg met een beetje geluk een assistent/intro, mijn man wil niet namelijk. Ik danste vroeger bij Clara altijd af met 9's en 10'en. Dus nu heb ik geen idee...

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

eva1969

Berichten: 4033
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:41

Ah wat jammer dat je man niet wil. Het scheelt wel als je met een assistent gaat dansen die al weet wat ie doet qua figuren enzo. Het ligt dan toch ook een heel deel aan wat je zelf wilt. Ik vond het fijn om wat lager in te stromen omdat ik wat onzeker ben maar ook vroeger nooit verder dan goud ben gekomen. De uitdaging zoeken we dan in de techniek (ook d.m.v. privélessen). We hebben een ontzettend gezellig clubje en ik kan het nu bij bronsster lekker bijhouden. Maar ben je zeker van jezelf dan zal dat niet zoveel uitmaken denk ik. Wat mij wel opvalt is dat de figuren vaak overal nét wat anders zijn (of volledig anders haha), maar als je dat snel oppikt dan zal het niet veel uitmaken. Op vrijdag is er na onze les een van de topklassen. Op donderdag na volgens mij zilverster of goud weet het eigenlijk niet precies, ook een topklasse volgens mij, dan kan je het misschien een beetje inschatten?

Insta: ArtbyEvaRoeters

Tink89
Berichten: 2919
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:22

Txs! Ik denk dat we - als de agenda het toelaat - donderdag of vrijdag eens komen kijken. Dan kan ik het wat beter inschatten, denk ik. Figuren oppikken was nooit zo'n punt, ik heb ook jaaaaaren aan synchroonzwemmen gedaan, dus variaties stampen lukt vaak wel :D

Hoe laat dans jij op vrijdag? Kan ik altijd wat vroeger komen en bij jullie een stukje meekijken.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Fayyah19, Googlebot, Martje80, xReetch, YandexBot en 173 bezoekers