Ben verdrietig, hondje Boomer moet weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angèl171181
Berichten: 22
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Uden

Ben verdrietig, hondje Boomer moet weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 14:40

Ik ben verdrietig omdat ik Boomer een hondje weg moet doen.
Ik heb hem 2 weken geleden van de dierenarts overgenomen omdat zijn ex-eigenaren hem in wouden laten slapen. Hij heeft 3 weken bij de da-assistetes gewoon, van hot naar her.
Ik vond dat zo zielig en had besloten mee te zoeken. Maar we hebben hem toch zelf een kans gegeven, nu 2 weken.
Maar hij plast onze hele huis onder en mijn paps en mams zijn daar niet zo blij mee, wat ik ook wel begrijp hoor, want ze hebben alles nieuw gekocht dat mee moet tot hun dood.
Bench hebben we geprobeerd maar hij blaft heel de buurt bij elkaar, ook als hij los in de kamer is trouwens.
Alleen blijven is moeilijk voor hem, maar hij is zo lief dat ik 'm graag had gehouden maar thuis gelden de regels van pa en ma he'
Ik Ben hier echt verdrietig over, ik had gehoopt een hondje die al zoveel had meegemaakt een nog paar hele lieve levensjaren te geven.
Huilen Huilen

OPROEP

Naam : BOOMER
Ras : Bastaardje
Geslacht : reu
Leeftijd : 11 jaar, 31-08-1991
Kleur : crème

Karakter (zover ik gemerkt heb): Schat van een Beestje, hartstikke lief. Heel aanhankelijk. Wil graag geaaid worden. Luistert heel goed naar zijn naam. Kan buiten gewoon los lopen en luistert dan ook heel goed. Ze zeiden dat hij met honden overweg kan. Dat is in principe ook zo maar ze moeten niet te druk worden. Kan ook met katten overweg.

Tot onze spijt moeten we voor Boomer een ander huisje zoeken.
Voor dat ik de rede even kwijt wil, wil ik eerst even mededelen dat ik dit hondje bij de dierenarts heb gehaald. Waarom bij de dierenarts, omdat zijn vorige eigenaar hem daar achter heeft gelaten, ze wilden ‘m zelfs in laten slapen omdat hij epilepsie zou hebben. De dieren arts heeft hem onderzocht en 3 weken gehad en er was helemaal niks aan de hand, daarom hebben ze ’n niet in laten slapen en zochten ze een nieuw huisje.
Ik heb die advertentie bij hun zien staan en heb beloofd mee te zoeken naar een passelijk lief baasje.
Toen hebben we besloten om Boomer bij ons een kans te geven. Maar we hebben twee pups die behoorlijk wild zijn en willen spelen, Boomer heeft daar geen interesse meer in en is het iedere keer gebijt.
Ook plast Boomer, omdat hij hier met twee teefjes is en Boomer een ongecastreerde reu is, bij ons ontzettend in huis om zo zijn hele teratorium af te bakenen.
Dus hij kan niet echt naar een huisje met teefjes.
TEL: 0651169726


Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door angèl171181 op 04-12-02 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:55

Misschien kan je beter de titel van je topic veranderen zodat iedereen weet dat het om een hondje gaat. Dat vergroot de kansen hopelijk. Verder is er ook nog hondenforum.nl waar je misschien ook een oproep kan plaatsen.
Zelf heb ik twee reuen, dus geen plaats.

Ik hoop dat je een goed thuis voor hem vindt. Wel een dierenarts die begaan is met het lot van de dieren die daar gebracht worden zeg.

angèl171181
Berichten: 22
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 17:02

Ja hondenforum sta ik al want dat is mijn verslaafde site, maar bedankt voor de tip