auw voet verstuikt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 11:15

gisteren was ik met aline mee op de wagen(tweespan)en dan groom ik altijd Pling .dan sta je dus achterop en hang je naar de ene of andere kant als je hard door en bocht gaat Cool .maar goed,we waren gewoon in stap en anne was op haar paard gwendolyn meegegaan,en ik had haar zweepje.gwen zat te etteren dus ik zeg:moet je je zweepje?ja geef maar.nou ik stapte van de wagen(achteraan)en ging me daar zo door mijn enkel.lag ik daar midden op de weg Frusty
maar goed,eerst deed het erg pijn,maar later kon ik er wel weer goed op lopen.maar na een nachtje slapen is mijn voet nu helemaal dik en het doet erge auwa Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:20

Ah, arme jij. Da's wel balen hee. Ga maar lekker met je voet omhoog zitten enzo. Je kan op stal toch wel hulp krijgen met Tinkerbell?
Beterschap!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 11:26

hihi gelukkig kan ik met rijden nu op het wagentje zitten en oef ik niet meer óp het paard want das met zo'n voet veeeeeeel lastiger!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 06:10

He jakkie, is hij al weer wat dunner? Gelukkig dat je op de bok gewoon kunt zitten en nu niet weer aan gaan drijven met je benen!
Wel een beetje rustig aan met die enkel he, anders hou je er nog erg lang last van.