Onze stormschade

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Onze stormschade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 12:23

De duiven zijn dakloos als in dat er geen dak meer op hun hok zit..
Er kwam een takje voorbij gewaait en nu zit er een gaatje in een van mijn ramen en toen ik dit gaatje ging repareren hield ik er een snee in mijn vinger aan over..
Er zijn een aantal bomen ontworteld en grote takken afgewaaid om een aantal versperringen op de oprit te veroorzaken(het duurde gisteren ongeveer drie uur eer we onze oprit afwaren). De Stihl heeft zijn werk weer gedaan.
Er lag een eik dwars over de verharde weg die we met de luxe wagen niet weg kregen gesleept dus toen kwam de bralbak van een buurman met zijn defender en die zou die eik wel even wegslepen dus aldus ging hij. De eik is inderdaad weggesleept echter heeft hij er wel een vette kras en deuk in zijn rechterachterscherm aan overgehouden en niet te vergeten is hij nu achterbumper loos.
Mijn gehele balkon is leeggewaaid dus die lege en volle plantenpotten hoef ik iig niet meer naar beneden te tillen want dat is dus met behulp van de weergoden geregeld.
Wat er op de openbare weg in het bos is omgewaait (en terecht gekomen op onze heining) is godzijdank van staatsbosbeheer dus zij kunnen ook ongeveer 500 meter nieuwe omheining betalen.
Qua materiele schade valt het dus wel erg mee. Je moet het maar zo zien, alles wat er is omgewaait hoef je zelf niet meer te zagen en dat scheelt weer wat. Er liggen iig genoeg bomen om de kachel permanent te laten branden.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:36

Bij een vriend van mij is het hele bakon naar beneden gekomen. Da's ook lekker fijn! Ben benieuwd wat dat geintje gaat kosten

En volgens mij moet iedereen zijn ramen lappen! *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:40

Prima schreef:
En volgens mij moet iedereen zijn ramen lappen! *LOL*


Haha, ja, mijn moeder heeft de ramen al gelapt zei ze.. Bovendien zag ze vanmorgen ook dat ze niet de enige was.. *LOL*

Bij ons valt het reuze mee.. Er woei namelijk 'maar' een windkracht 9 bij ons.. Scheve mond

Toch ben ik blij dat ik gisteren niet op pad hoefde.. Heb alleen maar wat filmpjes gehaald bij de videotheek, dat was al griezelig genoeg met de auto.. Scheve mond