even van me afschrijven hoor....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 14:09

Kom op joh, laat je niet zo beinvloeden door anderen! Doe lekker waar je zelf zin in hebt, het belangrijkste is dat jij en je paardje samen plezier hebben!! Of dat nou op een lelijke ezel is of op een Bonfire, wat kan jou het nou schelen wat anderen van jullie denken!
Enne, er zijn zat Tinkergekken hier op bokt! Geniet lekker van je paardje Lachen
Als er iets is kun je altijd PB-en he Knipoog


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 22:18

punt 1: mag ik een slotje aanvragen voor hier?
punt 2: in een dipbui geschreven, kon t beter van me afschrijven, dan iemand verrot slaan/uitschelden!
punt 3: iemand die dressuur rijdt is niet gelijk een dressuurmuts, pas als je je aangesproken voelt Lachen Ikzelf heb ook dressuur gereden en ga dat misschien ook weer doen.
punt 4: thanx voor de positieve reacties en pb's, negatieve recaties lees ik overheen.
punt 5: Het kwam niet door dat topic in de mesthoop, dat was misschien de druppel die de emmer deed overlopen, of het verhaal nu waar was of niet dat maakt niet uit.

goodbye leon

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 22:24

Slotje op verzoek. Als je nog iets toe te voegen hebt, dan kun je Leon een PB sturen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, Ballard_L, douschka, GoogleAdsense, GrapeshotBot, janneke_S, Kanto, Lau07, Lestrange01, Melzazu, minouesmee, moislief, Molly1230, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, Roosch, Ruai, SentiBot, singa, Slagroomsoes, spookyskippy, Summerfly, Wopkebrok en 205 bezoekers