Wat denken jullie hiervan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Wat denken jullie hiervan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 13:31

Kreeg dit vandaag met de mail:
Het begint mooi, met een hoop waarheid erin.

Citaat:
Hallo,

LEES TOT OP HET EINDE, DIT IS GEEN GRAP! ZEER BELANGRIJK!
Hallo,
Vertraag je ritme
Heb je al een kinderen zien spelen op een draaimolen of luister je soms
naar de regen die op je dak valt?
Al eens een vlinder gevolgd of een zomerse zonsondergang geobserveerd?
Je moet even stilstaan!
Dans niet te snel want het leven is te kort.
De muziek klinkt niet voor eeuwig.
Loop je steeds gestresseerd door het leven?
Als je iemand vraag hoe het gaat, neem je de tijd om te luisteren?
Als de dag voorbij is, lig je dan aan 100 000 dingen tegelijk te denken in
je bed?
Je moet vertragen!
Heb je je kind al eens gezegd dat je het morgen wel zal doen en het dan
weer uitstellen?
Heb je reeds contact verloren met een vriend,een vriendschap laten sterven alleen omdat je nooit de tijd gehad hebt om eens te bellen en te vragen hoe
het gaat?

Je zou beter vertragen,
dans niet te snel want de muziek zal op een keer vervagen.
Zo snel gaat het leven.
Als je je haast om ergens te zijn, verlies je de helft van het plezier dat
je kan hebben in je leven.
Als je je onrustig maakt en de dingen des levens gewoon verwerpt, is het
als een cadeau dat je ongeopend weggooit.
Het leven is geen koers,
Je moet je ritme vertragen,neem de tijd om naar muziek te luisteren voordat het afgelopen is.

A.U.B. Verstuur dit naar aanleiding van een klein meisje.
A.U.B. Stuur dit door naar alle personen die je kent en die je niet kent.
Dit is de vraag van een klein meisje die weldra deze wereld zal verlaten
omdat ze slachtoffer is van een verschrikkelijke ziekte: KANKER.

Bedankt voor de moeite
Dit is geen kettingbrief, maar een keuze die iedereen onder ons moet nemen om een klein meisje te helpen in de serieuze en fatale ziekte die ze moet doorstaan.

Dit klein meisje heeft nog maar 4 maanden te leven, dus wenst ze een brief te laten circuleren in deze wereld. Een brief die ons vertelt dat we ons leven zo volledig mogelijk moeten leven, omdat zij het niet meer kan en het nooit meer zal kunnen.

Ze zal nooit meer afstuderen of naar een fuif gaan.
Ze zal nooit trouwen en nooit kinderen hebben.
Door dit woord door te geven aan zoveel mogelijk mensen,geeft je nog een beetje hoop aan haar en haar familie, want voor elke mens aan wie deze brief is doorgestuurd zal de Amerikaanse Kankervereniging helpen aan haar behandeling en revalidatie.

Iemand heeft deze brief naar 500 personen gestuurd!!!
Doe een kleine moeite.
En als je te egoistisch bent om 10 minuutjes van je tijd te besteden om
deze brief te lezen en dit door te sturen naar enkele mensen, wel, dan ben je een ziek mens!


Stel dat JIJ daar lag!
Bedankt.


Maar na het AUB gedeelte bekruipt mij het gevoel dat het de zoveelste kettingbrief is (die nog al eens gepaard gaan met virussen Boos! )
Alhoewel ik de achtergrond van waaruit het geschreven is (kanker) natuurlijk verschrikkelijk vind, stoor ik mij bijzonder aan die laatste worden [vet]

Hiermee verbruidt men bij mij dus de reeds eerder opgeroepen sympathie Extreme duivel


Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:40

Ik ben het met je eens. Verder lijkt me het sterk dat die Kankervereniging haar niet helpt als die brief niet wordt doorgestuurd.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:42

Het einde is inderdaad een beetje jammer. Lips are sealed In het begin zitten wel een paar goede dingen maar dan blijkt het weer zo'n stomme kettingbrief te zijn. In elk geval niet zo één met allemaal dreigementen wat er met je gaat gebeuren als je hem niet doorstuurd. Snap dat nooit dat "vrienden" zoiets opsturen.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:45

Nah.. Het spijt me hoor.. Maar er zijn maar erg weinig brieven die ik doorstuur.. Negen van de tien keer is het een kettingbrief..

Ook deze zou bij mij de mailbox prullenbak ingaan.. Voornamelijk door dat laatste stukje..

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:53

Het eerste stuk is idd waar, maar de rest krijgt voor mij het wel bekende 5 min 4 gebaar a.k.a de vinger.

Heus wel zielig voor zo iemand, maar die iemand is niet wie deze brief verstuurd is, dat is iemand die medelijden met haar heeft.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:47

Als ik deze in mijn mailbox zou krijgen, zou hij ongeopend al de prullenbak ingaan Haha! Ik houd sowiezo niet van kettingbrieven, en al zeker niet diegene die je een schuldgevoel proberen aan te praten als je hem niet doorstuurt. Dat meisje is nergens mee geholpen als je dat briefje naar 500 mensen stuurt...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:58

bij mij zou hij in de junk mail komen en dan daarna meteen in de prullenak, het meeste wat in de junk mail komt gaat dan ook meteen in de prullenbak maar kettingbrieven gaan sneller Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:56

Vind ik ook altijd. "Als je niet doorstuurd, dan...."
Mag ik dat zelf weten??

Tuurlijk is het verschrikkelijk -als het waar is-, tuurlijk moeten we daarbij stilstaan. Maar of dat kind er ook maar een haar beter op wordt als wij deze mateloze irritante mailtjes doorsturen!
Ik doe hier dus ook nooit aan mee.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 19:57

Ik weet nooit of ik deez mailtjes moet geloven ofniet, maar voor de zekerheid stuur ik ze toch maar altijd door,is beter voor mijn gevoel!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:35

Hee die mail zocht ik een tijd geleden Haha!
Ik vind het eerste gedeelte van de mail heel mooi, maar ik vind het zo jammer van dat tweede stuk... Ik geloof er niets van en het verpest gewoon heel die mail.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Judith, marygoround, YandexBot en 144 bezoekers