what the f*ck

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 12:44

Dammit, mijn hele bokt viel weg... Ik een berichtje getikt, nou dat gaik dus dniet over doen, was net zo leuk aan het Hellemondse...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 12:46

Als je dan gewoon Back doet en het nog eens probeert dan zou het berichtje gewoon geplaatst moeten worden.

Maar was net wat noodzakelijk onderhoud dat echt niet kon wachten Boos! Sorry.. Als we dat niet gedaan hadden waren er gegarandeerd grotere problemen gekomen.

Sowwie dus Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 12:48

hij deed helemaal niets meer. Ook met back niet.. Geeft niet hoor, weten jullie niet wat keinderen in de weind is...

Laudie......

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 12:52

kinderen in de wind? Huh?

Maar eeh, back zou het gewoon moeten doen. Vaaaag.

Inderdaad wel irritant, maar ja, dit probleem kwam nu een beetje uit de luchtvallen dus. Damn computers.

Maar ja, opgelost dus.

'k zit nu trouwens op de TU/e, bezig met een project en heb er ECHT helemaal geen zin in Boos! Frusty Frusty

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 12:53

Vandaar dat je hier zit... Aha, naja het geeft ook niet, want Bokt doet het weer, en ik kan mijn frustraties weer kwijt.. Hoezee... En zucczes met je dinges...

En het had betrekking op spelende kinderen inde wind of in de wei (ben het ff kwijt)...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Anne_26, BlueStocking, boyca, Lau07, lianne125, MarliesSam, mino1, Mrskiwi, Phen, ryukapple, Solleke_Noah, Sterrendief, Toffeltje, valonka, Winna, YandexBot en 66 bezoekers