Epilepsie van mn zusje wordt weer erger :S

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Epilepsie van mn zusje wordt weer erger :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 10:18

Mn zusje van net 10 heeft nu zo'n 2 jaar Epilepsie, het begon met rollende ogen, schuim uit haar mond en trillen.
Veel medicijnen uitgeprobeerd, dan ging het weer een tijdje goed en dan weer een tijdje niet. De laatste tijd had ze alleen maar kleine aanvalletjes (niet kunnen praten, met haar mond trekken, afwezig voor zich uitkijken). Op school had ze nog wel grote aanvallen, rolde ze de hele klas door Scheve mond
Nu gaat ze binnenkort naar een andere school en heeft ze die grote aanvallen niet meer omdat ze nu niet meer op haar tenen hoeft te lopen (het was veelste moeilijk die gewone school).
Gisteravond werd ze ziek; koorts, opgezette keel... Nu komt ze net binnen met weer allemaal schuim uit haar mond Scheve mond En weer helemaal weg, hetzelfde waarmee haar aanvallen dus begonnen
Ze heeft nu al een hele tijd dezelfde medicijnen (heel veel!) maar misschien dat ze nu weer andere krijgt..? Ik weet het ook niet hoor Verward

Charmotte 4-ever!!!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:21

kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet, ik zou het echt eng vinden als je zusje ineens binnenkomt met schuim uit haar mond enzo.
Ik vindhet ook heel erg zielig voor je zusje. Heel veel sterkte.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:38

Wat zielig voor je zusje, wens haar maar veel sterkte en ook voor jou, het lijkt mij moeilijk als mijn zusje zoiets zou hebben

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 12:34

Thx
Net sliep ze en mn moeder was ff boodschappen doen.
Kwam ze opeens binnen met weer allemaal slijm/schuim Scheve mond
Dus ik gezegt dat ze moest gaan zitten en mn moeder snel gebeld....
Die kwam eraan, dus ik een handdoekje gegeven en ik moest erbij blijven zitten, maar daar kan ik echt niet tegen, zit ze eerst doodstil en dan opeens gaat ze trillen Verward eg eng
Gelukkig was mn moeder snel thuis (winkel is om de hoek Lachen )

Charmotte 4-ever!!!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:38

Inderdaad, zo'n aanval ziet er vaak eng uit.
Op me vakantie werk kreeg ook ineens iemand voor me neus een hele zware aanval,... dat beeld heb ik nog lang gezien... Scheve mond was echt eng (die vrouw had echt hele zware aanvallen)

Wel fijn dat als je zusje naar een andere school, er hoop is!
Wens er maar veel geluk toe!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:27

Is inderdaad niet prettig om te zien. Een goede vriendin heeft ook zware aanvallen. Hopelijk is het een kwestie van de medicatie aanpassen. Veel sterkte voor jou en je zusje.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 19:51

Hey Nikki, wat vervelend nu weer, vooral omdat ze de laatste tijd minder grote aanvallen had. Zoals je weet heeft mijn moeder ook epilepsie en bij haar hebben ze op een gegeven moment medicatie gevonden die aansloeg, ze heeft nu al meer dan 10 jaar geen aanvallen meer gehad. Ik hoop dat ze bij Rowen ook snel iets kunnen vinden dat aanslaat.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Dominique_96, GoogleAdsense, swatch en 33 bezoekers