Gelukkig heb ik de beste collega's van de wereld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Gelukkig heb ik de beste collega's van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 16:23

Lekker, je stapt al later in in je opleiding, je loopt dus al achter en je baas maakt er weer een grote rotzooi van.

Een paar weken terug kreeg ik te horen dat ik een harstikke mooi contract zou krijgen. 40 uur werken, mijn boeken werden vergoed en mijn schooluren kreeg ik doorbetaald. Mooier kon het niet. Het enigste nadeel was dat ik nog ff achter de kassa moest blijven zitten. Jammer, want ik heb sinds een tijdje een grote hekel aan de kassa gekregen. Een groot aantal zeikklanten gehad enzo. Maar voor zo'n mooi contract wou ik nog wel even beleefd doen tegen klanten als ze voor de zoveelste keer geen stokje tussen de boodschappen deden

Vorige week had dus de laatste week moeten zijn. Ik had er al over geklaagd bij de baas dat ik nog weer een week achter de kassa moest maar de baas van hem kwam die week en dan zou het contract getekend kunnen worden. Dus de week daarop(deze week dus) zou ik kunnen beginnen in de winkel.

Eind vorige week haalde ik de planning op en verdomd, ik stond weer de hele week voor de kassa Boos! Dat was niet de bedoeling, zo raakte ik alleen maar achter. De hoofdkassiere wist nergens van dus de baas had nog niets geregeld . Ik had me der eigenlijk al op voorbereid dat dit kon gebeuren en ik ging er wat van zeggen. Maar toen ik zei tegen mijn baas dat ik verdomme weer een week moest en dat dat niet leuk was sloeg ik dicht. Hij zei weer dat ik maar weer een week moest doorbijten en ik kon niks meer zeggen. Heel stom, ik had gewoon me mond los moeten trekken maja, ik liet gewoon over me heen lopen. Frusty Verdrietig

Ik schoot helemaal in de stress, ik wou niet nog een week achter de kassa, dat kon ik niet volhouden. Ik had er steeds meer moeite mee om me in te houden tegen klanten die over elk wissewasje een groot probleem gingen maken. Ik heb een potje gejankt, want weer kon ik niet beginnen met mijn opleiding en dat ik daar niks van durfde te zeggen Frusty

Maar gelukkig, ik heb de beste collega's in de wereld. De assistent bedrijfsleider zou ervoor zorgen dat ik wat uitgepland werd van de kassa en de "assistent" van hem nam mijn boeken mee en zou een schema maken Lovers Hij heeft ook een soortgelijke opleiding gedaan en wist dat je door dit gerotzooi flink achter kon raken
Ik ben blij met zulke collega's, die toch voor je opkomen als je eigenlijk compleet over je heen laat lopen. Het was heel gek, ik was woedend over dat ik weer een week kassa moest draaien en toch durfde ik niks meer te zeggen toen het erop aan kwam Scheve mond Daar moet ik echt wat aan doen Scheve mond

Ik heb gewoon de beste collega's in de wereld Lovers
De baas was het er eigenlijk niet mee eens dat ik werdt uitgepland van de kassa en begin met leren, maar die mocht zoals mijn collega zei "de boom in"

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:06

Wat lief van ze!
Ik weet ook precies wat je bedoeld.
Ik zit aan de telefoon en heb daar ook behoorlijk de balen van af en toe.
Nu weet mijn teamcoach dat en ik krijg ook zoveel mogelijk andere projectjes toegeschoven. Zo kan ik er weer lekker tegenaan!

Hoop voor je dat alles gauw opgelost is!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:16

Ik snap je echt helemaal ik zit ook als bijbaantje achter de kassa en heb weleens hele dagen gemaakt, nou dat hou je echt niet lang vol, mesne onderschatten het echt het is echt zwaar en heel saai.
Ik heb er ook zo'n hekel aan als er geen stokkie tussen zit, en dan kijken ze je nog echt zo aan van, tuurlijk zijn dat de mijne, of dat zeggen ze heb je er geen bezorgkosten bij gedaan als ik sago ben geef ik een grote mond je hoe moet ik dat raden dan?

Maar heel erg fijn voor je dat je van de kassa ben verlost Haha! Ga je nu bestellingen etc. doen? Heel veel beter en super van die collega nou veel plezier met je nieuwe taak! Lachen

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 12:46

Je hebt ook van die mensen die gaan vragen hoeveel het kost, vertel ik ze het en dan zetten ze het op de band neer. Dan neem ik aan dat ze het willen en scan het om vervolgens 10 boodschappen verder te horen dat ze het helemaal niet wouden. Zet het dan niet op de band

Ik mag nu iid bestellingen gaan doen en allerlei andere taken in de winkel. Uitladen, inpakken, brood(helaas nog niet snijden) en alles Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:29

Ja dat zijn nou de leuke dingen he? Lachen Ik vind vullen leuker dan kassa, maar als ik moe ben kan ik lekker zitten. Met vullen kan je ook lekker met iedereen praten klanten uitleggen waar iets legt enzo Lachen
Nou ben blij voor je, lekker afwisseld is het dan.

lydia