ARGH K*tbui...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

ARGH K*tbui...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 17:30

Was vannacht om 6 uur thuis (okee, de verjaardag was errug leuk Bloos Haha! ) maar dat is meteen aan mij te merken dat ik uit mn ritme ben... ookal werd ik om 1 uur pas wakker Knipoog

Kom ik mn bed uit, beginnen mn ouders meteen te zeuren dat ik gisteravond de deur op een kier had laten staan (schuifpui, die ik te hard dichtduw dus weer openging) en het aanrecht niet had afgeruimd. Okee, goedemorgen...?! Scheve mond

Nou, even lekker buiten gereden met Iwaldo, is het al kwart over 4 dat ik naar huis rijd... whagh je hele dag al om zowat en ik had nog amper wat gedaan Verdrietig

Kom ik thuis, vraag ik wat we eten (ik eet vaak apart of de helft omdat ik Montignac en dan mag je niet alles) tsja, geen idee. Hamlappen waarschijnlijk. Nou, leuk, die mag ik dus niet. Dus ik denk ik smeer wel wat brood... en dan maak ik kwarttaart als toetje. Allereerst was het bakpoeder nérgens te vinden... al die rotkastjes overhoop gehaald (en om eerlijk te zijn was het al een rotzooi) Nou, deeg volgens het recept was vloeibaar Verward en de kwark was op, kwam ik achter toen ik de bodem al gemaakt had. GRRRRRR dus de hele zooi maar weggeflikkerd.

Kijk ik in de spiegel, nou je wil echt mijn wallen niet zien en ik ben hardstikke moe maar moet vanavond nog te veel voor school doen.. bah bah bah. Serieus, ik heb zowat niks gedronken gister maar heb wel een flinke kater vandaag... pfffffff... denk dat ik maar een bordje om mn nek hang 'pas op, explosiegevaar' in de hoop dat mn ouders en zusje even niet tegen me gaan praten vanavond...


chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:05

Hahaha, s'nachts een vrouw, dan overdag ook he! Tong uitsteken

Ik heb hetzelfde, ben om 7.00 thuis gekomen en heb een hele nacht staan dansen. Cool
Auw auw, mijn arme botjes en spiertjes. Ik weet in ieder geval dat ik wat gedaan heb vannacht. }>
Verder nog een drankje genuttigd, dan weet je het wel zeker. Clown
Nu kwam ik niet met een slecht humeur uit mijn bed maar heb ik dat wel dan begint mijn ma ook over opruimen enz.. Lijkt net of ze het expres doen. Verward
Ik heb geen kater ben wel een beetje wazig, hahaha. Dromen
Ik hou het maar bij kant en klare lasagna vandaag. Vork Vingers aflikken
Lekker makkelijk!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:13

Ik ken het, verschrikkelijk!
Als ik zaterdag of zondag laat opsta ben ik zoooo shaggie! Vind het gewoon weggegooid, mijn enige vrije dagen!
Maarja, dan moet ik dus savonds wel optijd in mijn bed liggen en dat is ook nog wel eens moeilijk

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 22:54

Haha, wauw, wat een verhaal. Ik herken dit zó goed....
Ik ga ook niet vaak uit maar als ik dan ga doe ik het goed. Lachen

En dan de volgende dag mislukt alles,
dan wil je gewoon dat iedereen je met rust laat, en dan begint iedereen te piepen.

Morgen is het weer over!