ook een haar probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 23:34

*AAARGH* ik weet niet wat ik met nmijn haar zal doen.. heb vrijdag een feest en zaterdag nog een feeest..iemand leuke originele ideeen om m'n haar handig op te steken ofzo en zo dat het toch leuk is en beetje appart als het even kan.. ik heb best lang haar.. nietecht meeega lang maar ongeveer tot onderaanmijn schouderbladen.. en een beetje krullen heb ik... iemand nog een origineel idee? op een bepaalde manier velchten ofzo? alle tips welkom!!!!

"Some memories are best forgotten"


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 23:38

nat haar, in een staart doen, dan een gedraaide knot van maken, vast zetten met speldjes, en zo'n kunsthaar geval er omheen (snap je een beetje wat ik bedoel?)
Of doe eens raar, trek een scheiding, en geef die scheiding met oogschaduw een kleurtje

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 23:47

jaaaaa kewl!! dat vind ik wel gaaf..
alleen dat haar vind ik nooit zo leuk.. ik denk dat ik voor de eerste avond een zigzag scheiding doe, en dan doe ik lapjes in mijn haar (reepje stof, in beetje nat haar op rollen knoop d;r in wcahtenb tot het droog is, eruit halen TATAA heel leuk effect) en dan wat glitters.. maar voor feest daarna weet ik nog niet... is een hockey feest en ga lekker op z'n kak dus ik weet het nog niet... maargoed alle ips welkkom!

"Some memories are best forgotten"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper, kaatje89 en 136 bezoekers